Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

har problemer med sikkerhetskopiering !

Anbefalte innlegg

får opp

Kunne ikke sikkerhetskopiere filen C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\Temp\WUDiagTempFolder\2013_02_03T13_56_44. Feil:(Systemet finner ikke angitt bane. (0x80070003)) og æ finn heler ikkje filen :(

ka æ ska gjøre?

post-308391-0-58430900-1370697112_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du trenger ikke å gjøre noen verdens ting fra mitt synspunkt. Det er snakk om en temp fil i en Temp mappe, altså på godt norsk en midlertidig fil i en midlertidig mappe. Jeg er ingen grunn til å ta sikkerhetskopi av temp filer.

Sjekk innstillingene for sikkerhetskopi programmet, og se hvilke mapper det skal bli tatt backup av. Eventuelt prøv å kjøre CCleaner før du tar backup igjen.

Lenke til kommentar

Hehe.. ser det nå.

Det er backup programmet ditt som gjør feil.

Windows svarer helt riktig. At path (sti) ikke finnes.

Det burde være noe slikt

\%userprofile%\appdata\local\temp

Varibelen %userprofile% = C:\users\dittnavn\

Det er ikke noe Temp mappe under Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local

Ikke på mine windows maskiner iallefall.

Men hvorfor skal bacup program koipere temp filer , det er jo meningsløst.

Det beckup program kan være nødt til i en restore situesjon er å gjenopprette mappestruktur.

Men ikke system mapper laget av windows.

Lenke til kommentar

Sjekket de sidene før jeg svarte, etter det jeg kan lese har de ikke noe å gjøre med den feil meldingen TS får. Han får feil 0x80070003, og i følge sidene til MS, som normalt er helt på jordet, er det snakk om restore. TS får den meldingen når han kjører backup.

Lenke til kommentar

Getting an error “The System cannot find the path specified...code 0x80070003” while trying to perform backup

* Original Title: Removal of "C:/Windows/System32/notepad.exe" Backing up of Files is NEVER successful. The culprit reflects with : "C:/Windows/System32/notepad.exe" -C:/Windows/Logs/Windows Backup/BackupFiles 2012-11-20 ...104749-error.log and that BACKUP encountered a problem while backing up file C:/Windows/System32config/systemprofile/AppData/Local/Temp/WuDiagTempFolder/2012-11-16T20-16-24...Error: The System cannot find the path specified...code 0x80070003!!! Immediate INTERVENTION PLEASE.

Som for min del høres ut som omtrent samme greie.

Man får error meldingen 80070003 og samme beskjed.

TS har ikke fortalt eller vist ved å trykke detaljer om hvilke filer det gjaldt. i

I tilfellet over fra nettet gjaldt det notepad.exe i system32.

Ser det er snarvei til ccleaner hos ts.

Er program jeg aldri bruker, og har aldri sett hos meg sånne feil som nevnt her heller i egne eller andre windows maskiner jeg administrerer.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Getting an error "The System cannot find the path specified...code 0x80070003" while trying to perform backup

* Original Title: Removal of "C:/Windows/System32/notepad.exe" Backing up of Files is NEVER successful. The culprit reflects with : "C:/Windows/System32/notepad.exe" -C:/Windows/Logs/Windows Backup/BackupFiles 2012-11-20 ...104749-error.log and that BACKUP encountered a problem while backing up file C:/Windows/System32config/systemprofile/AppData/Local/Temp/WuDiagTempFolder/2012-11-16T20-16-24...Error: The System cannot find the path specified...code 0x80070003!!! Immediate INTERVENTION PLEASE.

Som for min del høres ut som omtrent samme greie.

Man får error meldingen 80070003 og samme beskjed.

TS har ikke fortalt eller vist ved å trykke detaljer om hvilke filer det gjaldt. i

I tilfellet over fra nettet gjaldt det notepad.exe i system32.

Ser det er snarvei til ccleaner hos ts.

Er program jeg aldri bruker, og har aldri sett hos meg sånne feil som nevnt her heller i egne eller andre windows maskiner jeg administrerer.

Samme sidene som jeg sjekket. Som du sier, TS har ikke vist detajler om hvilke filer det gjelder, så litt vanskelig å gi et bra svar.

Lenke til kommentar

Kansje TS kan poste innholdet av den siste text/log filen fra windows backup. C:\Windows\Logs\....

Gjort det litt enklere for oss som undersøker problemet.

Eventuell også melding i eventlog ( om det kommer noe )

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...