SchmakerGoodt Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Bygde akkurat en pc fra dustinhome og får ikke skjermkontakt. Det meste ser ut til å virke, men den ser ikke ut til å registrere skjermen jeg har koblet til(vga). Alle viftene fungerer, harddisken hadde vibrasjoner i seg, prosessor viften går og prosessoren passet. Hvordan kan se jeg om GPU faktisk fungerer? Hovedkortet også? Hovedkortet kom ikke med en grønn lampe. Alt er koblet riktig og godt for alt jeg kan se. PSU fungerer tydeligvis. Mangler én ting og det er en pintype kabel som det står speaker på. Husker jeg riktig så piper den om alt er i stand under oppstart? Uansett, finner ingen steder for den i manualen til hovedkortet heller. Whatevs, noen som har noen peiling på hva som er feil? Hva er det som faktisk skal til for at skjermen pcen kan registrere skjermen? Takker for svar Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Har du koblet til strøm på skjermkortet? pass på at du ikke bruker en forgrener, de kan gjøre at skjermkortet ikke får nok strøm. Lenke til kommentar
SchmakerGoodt Skrevet 8. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2013 Brukte vanlig stikk. Har 4 vifter koblet til hovedkkortet hvis det har noe å si? Forresten, det skal komme opp noe uten harddisk, right? Lenke til kommentar
SchmakerGoodt Skrevet 8. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2013 Var helt klart småfeil, tok ut noen vifter fra hovedkortet og vips. Den fungerer som den skal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå