Gå til innhold

Namo Web Editor 2.02

Anbefalte innlegg

Hei! Har ønske om å bruke nedtrekksmeny på hjemmesida mi (drop down menu). Har ingen bruksanvisning. Har likevel funnet ut hvordan man lager en nedtrekksmeny, men hvordan skal man få satt linker til det man får ned? Hva er value? Prøvde å legge inn link der, men går ikke. Hvordan skal man få til å komme til nye sider, ved å klikke på noe i en nedtrekksmeny? Klarte ikke å få forståelse av hva item og value egentlig er. Kanskje halvveis item, men ikke value. Er iallfall ikke mulig å legge inn link der. Blir glad for hjelp fra noen som er kjent med gamle Namo web editor f.eks., hvis ting er endret på dette området.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette spørsmålet har ingenting med Namo å gjøre. Måten å lage nedtrekksmeny er det samme, uavhengig av editor. Du får rett og slett lese deg opp på grunnleggende HTML og CSS.

Hvorfor svarer du, når du ikke har noe fornuftig å si? Jeg er ikke interessert i å lese om HTML. Jeg vet at alle filene i Namo lagres som htm eller html. Noe mer trenger jeg ikke vite. CSS har jeg aldri hørt om og har ikke tid til å lese om noe som ikke interesserer meg. Spørsmålet er hvordan man får nedtrekksmenyene til å bli linker, slik at man kommer videre, når man klikker på noe i en nedtrekksmeny?
Lenke til kommentar

Har skrevet feil. Skal være Namo Web Editor v.2.03 Hvorfor lar det seg ikke gjøre å komme i kontakt med noen som har brukt Namo Web Editor eller de som har laget programmet? Eller få tak i en brukemanual? Finner jo ingenting.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...