Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Windows Update med evig loop!

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har et problem med Windows Update. Hver eneste gang jeg skrur av maskinen, kommer de samme to oppdateringene og maser. De tar 4-5 minutter å installere.

Jeg har prøvd å bruke FixIt fra Microsoft, jeg har prøvd å installere de manuelt fra Microsoft, jeg har prøvd å slette .NET 4.0 og reinstallere...

Ingenting jeg gjør hjelper, og jeg begynner å bli mektig lei.

De aktuelle oppdateringene er: KB2656351 og KB2600217

Er det noen som kan hjelpe meg? Jeg blir snart gal! Problemet har vært her i over et år, men jeg er relativt tålmodig. Nå er begeret nådd.

Takker smartingene på forhånd, dere klarer alltid å løse problemet! :)

NatroN

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Jeg prøvde dette, og det fungerte til en viss grad. Jeg har nå kun 1, ikke 2 oppdateringer som maser.

Denne ligger dog fortsatt å maser, og jeg har prøvd å følge Microsoft sine tips på feilretting, manuell download og installasjon. Ingenting virker.

Dette er filen jeg "må" laste ned: Microsoft .NET Framework 4 Client Profile for Windows 7 x64-based Systems (KB982670)

Google gir meg kun svar på ting jeg allerede har prøvd.

Noen flere gode tips?

NatroN

Edit: Dette er beskjed jeg fikk da jeg prøvde å laste ned stand-alone installer og installere selv: This installation is forbidden by system policy. Contact your system administrator.

Jeg er selvfølgelig administrator på min egen maskin. Prøvd også å kjøre som admin, for sikkerhets skyld.

Endret av NatroN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...