Jan Erik Engan Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Svarttrost,hann Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Vakkert fuglebilde fra deg igjen God lørdag! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 8. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2013 Vakkert fuglebilde fra deg igjen :)God lørdag!Hilsen Tove Tusen takk og en god Lørdag til deg med Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 To veldig bra svarttrost bilder. God komposisjon, og bakgrunnen er topp. Mvh Melvin Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Flotte svart/koltrast bilder og ønsker deg en god helg Lenke til kommentar
Lasse Lindgren Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Som vanelig leverer du flotte bilder , liker dette Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Vakkert av svarttrosten, med fint miljø rundt Liker begge to godt, kanskje best v2 - her er det litt mer dynamikk, selv om skarpheten sitter litt bedre i v1. Lenke til kommentar
KreativKrabat Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Fint og skarpt, godt komponert. Trostens øye ligger fint omtrent i det gylne snitt, grenen fungerer som en "ramme" rundt fuglen. Synes den lille "stumpen" omtrent ved trostens hale forstyrrer litt. Foretrekker enten at den ikke er der, eller at det er mer avstand mellom trostens hale og stumpen - dog, ingen av delene er under fotografens kontroll idet bildet blir tatt, så alternativet vil være å bruke bildebehandling. Ellers liker jeg godt hvordan bakgrunnen er uklar nok til å ikke "forstyrre", men klar nok til at man ser hva omgivelsene består av, det bidrar til bildet. Mulig man kunne beskjære litt i toppen (men bare litt) - får ikke prøvd selv, da jeg ikke sitter på min "ordentlige" PC for øyeblikket. Det er ikke mye om å gjøre, så det er nok mest smak og behag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg