Skogslik Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Av en eller anne grunn så er mesteparten av filene mine på harddisken min slettet, er bare noen få mapper og filer igjen. Dette skjedde plutselig for en times tid siden. Hva faen kan grunnen til dette være? Er snakk om rundt 700gb med filer.... Mulig og få dette tilbake? Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 (endret) Det finnes diverse program for det, men de er aldri 100%, hvis det var viktige filer kan du levere den inn på verksteder som tar seg av det(ikke alle som gjør) da koster det også noen kroner, HDDen hadde jeg bytta hvis dette kom av seg selv. Siden det er snakk om 700GB regner jeg med at det er torrent nedlastede filer? Da ville jeg bare prøvd meg på et program edit: ordlegger meg litt som om verksted er 100%, det er aldri det når det kommer til slikt! Endret 8. juni 2013 av Alekpowah Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2013 Ikke livsviktige filer nei, men kunne godt tenke meg og få dem tilbake! Noen spesifikk programmer og anbefale? Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 (endret) jeg synes det er best å ha guides å følhe, forrige gang det skjedde med meg var lenge siden, da leverte jeg den inn. http://electronics.howstuffworks.com/how-to-tech/how-to-recover-data-hard-drive.htm http://www.popularmechanics.com/_mobile/technology/how-to/tips/4294038 edit:litt skrivefeil, sitter på mobil Endret 8. juni 2013 av Alekpowah Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Recuva og File Scavenger 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2013 (endret) Alekpowah: Takker for hjelp! Driver faktisk og søker etter filer med Recuva nå, tar noen timer men har funnet over 300 tusen filer. Håper dette fungerer! Endret 8. juni 2013 av Skogslik Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Det pleier funke til en viss grad men nå lærer du at backup- det er ikke oppskrytt ^^ Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Det finnes malware som skjuler nesten alle filer på harddisken. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Protip! Lagre de viktigste tingene i skylagring mange gratis tjenester, dropbox, drive er de største Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2013 Ser ut til og fungere fint med Recuva! Finner alle filene listet nedover Så da er det bare og plukke ut dem jeg trenger. Skylagring hørtes ut som en god ide, skal se litt på det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå