johnphagen Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Bygdøy Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Flotte linjer innover i bildet..litt synd med brygga som har fått seg en knekk...mener dybdefølelsen hadde blitt bedre uten..men ikke din feil det da ;) 1 Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Et bilde med fint lys og fin stemning. Litt uheldig at vannlinjen i bakgrunnen heller mot høyre. Legger merke til det for det er jo ditt bryggen ledre blikket. 1 Lenke til kommentar
KreativKrabat Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Veldig flott! Personlig synes jeg faktisk det bidrar til bildet at brygga har fått seg en knekk. Det gir det noe ekstra i forhold til mange andre slike "brygge-med-lang-lukkertid-bilder". For øvrig liker jeg B/W-utgaven bedre, uten tvil. Den her, altså: http://www.akam.no/bildekritikk/bilde/sommer/1165384 Fargene er behagelig bløte, men B/W-utgaven har mye mer kontrast og punch. Komposisjonen står tydeligere frem. Skal man flisespikke (det er jeg visst god til ), ser jeg at det er beskåret slik at bildekanten ikke skjærer brygga helt på samme sted. Det forstyrrer litt i et bilde hvor symmetri, leading lines, og sentralt blikkfang er vesentlige elementer. Det er mulig du kunne satt deg et par centimeter lenger mot høyre og snudd deg litt mot venstre. På den måten får du også litt mer skog på venstre side og litt mindre på høyre side - bedre balanse. Alt i alt ville jeg ikke hatt noe i mot å ha et slikt bilde på veggen (B/W-utgaven, vel å merke). 1 Lenke til kommentar
Kim74 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 morsomt å se nøyaktig samme motiv som man selv har fotografert bare at jeg var der vinterstid. Du har vært heldigere med lyset ser jg Er trappen opp til brygga fortsatt i like dårlig forfatning ? 1 Lenke til kommentar
johnphagen Skrevet 13. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2013 morsomt å se nøyaktig samme motiv som man selv har fotografert bare at jeg var der vinterstid. Du har vært heldigere med lyset ser jg Er trappen opp til brygga fortsatt i like dårlig forfatning ? Takk for all feedbacken! Trappen var stengt med en port som var låst, derfor hadde jeg ikke mulighet til å komme på bryggen. Men det var lav vann nok til at jeg kunne stå vedsiden av brygge og sette kamera og stativet på bryggen. Jeg brukte den roterbare skjermen på d5100 for å komponere. Helt enig med "kreativKrabat om at jeg burde beskåret slik at det var helt symmetrisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg