[L]337-Zonic Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Test av Apple iSight På WWDC 2003 konferansen i juli lanserte Apple en sjelden juvel som går under navnet iSight. iSight er et webkamera som skal knytte Mac brukere over nett sammen ved hjelp av lyd og video. Det eneste man trenger for å komme i gang er kameraet selv, programmet iChat AV og en maskin fra Apple. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 burde ikke denne vært i Amac forumet? Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Sånn funksjonalitetsmessig kan vi ikke si at iChat AV er like god som MSN Messenger 6 Hvilke funksjoner er det snakk om her? Lenke til kommentar
beh Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Har den virkelig en oppløsning på 640x480? Jeg vet at det er den oppløsningen som kommer ut, men er det den virkelige oppløsningen på CCD'en? Jeg synes det ser ut som bildet er blåst opp fra 320x240. Lenke til kommentar
ketilkn Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Hvilke funksjoner er det snakk om her? Med iChat AV kan man kan overføre filer mellom klienter på tross av brannvegger, og NAT. Videre har filoverføringen innebygget resume funksjonalitet dersom det skulle bli brutt. Meg bekjent fungerer ikke dette med msn messenger. Disse egenskapene langt på vei oppveier mangelen på Kabal, og Minesveiper i iChat AV. Jeg er også interessert i å høre hvilke funksjonalitet Mohammed Sourouri savner fra msn messenger. Forøvrig fungerer iChat like bra i Norge som i usa. Lenke til kommentar
oarnoy Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Jeg har aldri brukt iChat, enkelt og greit fordi jeg ikke kjenner noen som bruker det. MSN messenger er blitt en standard idag, og at det ikke satses mer på msn messenger fra apple forundrer meg. De prøver vel kanskje på noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå