Kurt Lekanger Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Svar riktig på tre spørsmål for å bli med i trekningen.Konkurranse: Vinn en iPhone 5 Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Inb4 kommentarer om at "mobilen min ble ødelagt igår, så dette passer meg perfekt". Det hjelper ikke! 6 Lenke til kommentar
wholmen Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Jeg pleier å delta i konkurransen fra UiO sitt nettverk. Stemmen blir ikke skrotet pga offentrlig nettverk? :S Bør jeg stemme på nytt hjemme? Lenke til kommentar
Kvist92 Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Kjøpte nettopp Galaxy s3. Men angrer. Trenger iPhone igjen! Og jeg elsker Apple, og jeg vet alt om iPhone, vet at jeg svarte alt riktig! Send meg telefonen pliiiisss!! Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 8. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2013 Jeg pleier å delta i konkurransen fra UiO sitt nettverk. Stemmen blir ikke skrotet pga offentrlig nettverk? :S Bør jeg stemme på nytt hjemme? Neida - spiller ingen rolle. Bidraget ditt blir registrert. :-) Lenke til kommentar
hyp0crisy Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Kjøpte nettopp Galaxy s3. Men angrer. Trenger iPhone igjen! Og jeg elsker Apple, og jeg vet alt om iPhone, vet at jeg svarte alt riktig! Send meg telefonen pliiiisss!! Du kan gladelig få min i4 mot Galaxyen! Min SGS3 døde,og iCrappet brukes kun fordi den har mulighet for Spotify, ellers så hadde jeg kjedet meg til døds på jobb. 3 Lenke til kommentar
Seon-Ho Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Kjøpte nettopp Galaxy s3. Men angrer. Trenger iPhone igjen! Og jeg elsker Apple, og jeg vet alt om iPhone, vet at jeg svarte alt riktig! Send meg telefonen pliiiisss!! Si alle spesifikasjonene da. Og om du vet alt om iPhone så si datoen den første ble lansert, grunnene til at den har mindre skjerm enn konkurrentene og hvorfor den koster nesten fem ganger så mye som det koster å lage den 1 Lenke til kommentar
janguke Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Har Mac air og en Samsung.. De liker ikke hverandre så godt, så jeg håper jeg vinner og det blir fred mellom de to Lenke til kommentar
Mr. Smartphone Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 selv om jeg aldri hadde kjøpt en iphone selv i stedet for f.eks s4 eller One, så tar jeg gjerne i mot denne Batteritiden på min HoX begynner å bli mye dårligere enn det allerede var Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Hvordan gjette skjermoppløsning på iProdukter 101. 1. Se etter oppløsninger som ikke er avrundet eller 2. Se etter oppløsninger ingen andre telefoner har 1 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Kjøpte nettopp Galaxy s3. Men angrer. Trenger iPhone igjen! Og jeg elsker Apple, og jeg vet alt om iPhone, vet at jeg svarte alt riktig! Send meg telefonen pliiiisss!! Samme her. Kjøpte en HTC One X. Savner iPhone skikkelig! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Kjøpte nettopp Galaxy s3. Men angrer. Trenger iPhone igjen! Og jeg elsker Apple, og jeg vet alt om iPhone, vet at jeg svarte alt riktig! Send meg telefonen pliiiisss!! Visst jeg vinner, så kan du få kjøpe den av meg Lenke til kommentar
johnsen87 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Stusser litt på verdien på premien.. Den koster jo over 5000 på Apple.com, men ifølge dere har premien er verdi på 4565? Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 Stusser litt på verdien på premien.. Den koster jo over 5000 på Apple.com, men ifølge dere har premien er verdi på 4565? Det er det premieleverandøren (Mytrendyphone.com) selger den for her: http://www.mytrendyphone.no/shop/iphone-5-16gb-88991p.html Trekker forresten vinneren om noen strakser... :-) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg