mateogold Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Kom opp noen nye antenner i Brønnøysund for litt siden. Regner med det er Mobile Norway (NetworkNorway/Tele2) som har satt opp UMTS 900. Men kan jo hende det er 4G 800? Noen som kan bekrefte hva det er? Lenke til kommentar
mateogold Skrevet 17. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2013 Løfter denne. Ingen som kan bekrefte att dette er Mobile Norway? Jeg får dem dog ikke opp ved mannuelt søk, men tradisjonelt sett så har det tatt tid før de har aktivert stasjoner... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Hvis du ikke finner svar på finnsenderen.no, kan du gå etter fargen på feeder-etikettene: Gul: NetCom Grønn: Telenor Blå: Mobile norway Lenke til kommentar
mateogold Skrevet 17. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2013 Hvis du ikke finner svar på finnsenderen.no, kan du gå etter fargen på feeder-etikettene: Gul: NetCom Grønn: Telenor Blå: Mobile norway Er klar over det Tom, ikke oppdatert på finnsenderen.no - og temmelig ulovlig å klatre opp slik att jeg kan se etikettene Kan kanskje se noe med kikkert.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Kikkert kan sikkert hjelpe. Evt. kan du bruke eliminasjonsmetoden. Dersom de nye antennene hadde tilhørt Telenor eller Netcom så vedder jeg mye på at de hadde blitt plassert i samme "etasje" someksisterende antenner. Tipper at det er 3G på 900 Mhz og Mobile Norway. Lenke til kommentar
mateogold Skrevet 17. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2013 Kikkert kan sikkert hjelpe. Evt. kan du bruke eliminasjonsmetoden. Dersom de nye antennene hadde tilhørt Telenor eller Netcom så vedder jeg mye på at de hadde blitt plassert i samme "etasje" someksisterende antenner. Tipper at det er 3G på 900 Mhz og Mobile Norway. Det var logikken jeg også brukte å komme frem til att dette måtte være MN 3G900 Lenke til kommentar
Daniel.ab Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Det er Mobile Norway, UMTS 900. Telenor og NetCom bruker vanligvis ikke slike antenner. Lenke til kommentar
mateogold Skrevet 19. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2013 Det er Mobile Norway, UMTS 900. Telenor og NetCom bruker vanligvis ikke slike antenner. Takker for bekreftelsen Danny -H Det er over tre mnd. siden de kom opp, men de har fortsatt ikke aktivert de. Venter kanskje på att flere stasjoner skal bygges, eller så har de ikke motatt selve radiodelen/basestajonen.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå