Gå til innhold

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Hvis du ikke finner svar på finnsenderen.no, kan du gå etter fargen på feeder-etikettene:

 

Gul: NetCom

Grønn: Telenor

Blå: Mobile norway

Lenke til kommentar

Hvis du ikke finner svar på finnsenderen.no, kan du gå etter fargen på feeder-etikettene:

 

Gul: NetCom

Grønn: Telenor

Blå: Mobile norway

 

Er klar over det Tom, ikke oppdatert på finnsenderen.no - og temmelig ulovlig å klatre opp slik att jeg kan se etikettene ;) Kan kanskje se noe med kikkert....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Kikkert kan sikkert hjelpe. Evt. kan du bruke eliminasjonsmetoden. Dersom de nye antennene hadde tilhørt Telenor eller Netcom så vedder jeg mye på at de hadde blitt plassert i samme "etasje" someksisterende antenner. Tipper at det er 3G på 900 Mhz og Mobile Norway.

Lenke til kommentar

Kikkert kan sikkert hjelpe. Evt. kan du bruke eliminasjonsmetoden. Dersom de nye antennene hadde tilhørt Telenor eller Netcom så vedder jeg mye på at de hadde blitt plassert i samme "etasje" someksisterende antenner. Tipper at det er 3G på 900 Mhz og Mobile Norway.

 

Det var logikken jeg også brukte å komme frem til att dette måtte være MN 3G900

Lenke til kommentar

Det er Mobile Norway, UMTS 900. Telenor og NetCom bruker vanligvis ikke slike antenner.

 

Takker for bekreftelsen Danny -H

 

Det er over tre mnd. siden de kom opp, men de har fortsatt ikke aktivert de. Venter kanskje på att flere stasjoner skal bygges, eller så har de ikke motatt selve radiodelen/basestajonen....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...