En_annen Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 (endret) Jeg skal ikke gå inn i alt for mange detaljer, men hun viser tegn som å flire av selv mine dårligste vitser, nevner ofte at vi må finne på noe/skulle ønske hun bodde nermere, orker og sitte oppe å snakke med meg på skype til kl 4 på en skoledag og er ikke sparsom med fysisk kontakt (klemmer, holder hånden min osv). Dette virker jo veldig godt for min del, men det er en ting som bekymrer meg litt. Jeg kan indirekte flørte med henne, og hun reagerer på en positive måte, men starter jeg en mer direkte flørte metode virker det som hun føler ubehag. Hvis jeg feks sier hun ser nydelig ut, kan hun svare med "åh, ok" eller lignende. En gang nevnte jeg at jeg likte å holde hånden hennes (i en passende sitvasjon så klart, jeg sa det ikke ut av det blå) og hun omtrent ignorerte det. Hun er ganske sjenert av natur og har ikke mye erfaring med gutter før. Er det derfor? Eller er hun bare ikke interesert på DEN måten? Endret 8. juni 2013 av En_annen Lenke til kommentar
code Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Veldig vanskelig å se hele situasjonen, men virker jo som hun er interessert. Virker nesten som hun skal være litt hard to get når hun kommer med disse "åh, ok". Som hun ønsker mere komplimenter, "du vinner meg ikke over så lett". Hva med å faktisk finne på noe som hun ofte spør om? 1 Lenke til kommentar
En_annen Skrevet 8. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2013 Veldig vanskelig å se hele situasjonen, men virker jo som hun er interessert. Virker nesten som hun skal være litt hard to get når hun kommer med disse "åh, ok". Som hun ønsker mere komplimenter, "du vinner meg ikke over så lett". Hva med å faktisk finne på noe som hun ofte spør om? Takk for svaret! Vi gjør ofte ting i lag (så ofte som du kan når du går på forskjellige skoler). Gjorde ting sist helg og skal blant annet ut med henne i morgen. Lenke til kommentar
code Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Takk for svaret! Vi gjør ofte ting i lag (så ofte som du kan når du går på forskjellige skoler). Gjorde ting sist helg og skal blant annet ut med henne i morgen. Hva med å ta steget videre? Gjør noe sammen bare dere 2. Prøv å hold hånden hennes oftere. Inviter henne hjem. 1 Lenke til kommentar
En_annen Skrevet 8. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2013 Hva med å ta steget videre? Gjør noe sammen bare dere 2. Prøv å hold hånden hennes oftere. Inviter henne hjem. Sletts ikke dårlige råd! Har hatt den tankegangen selv en stund. Er fast bestemt på å ikke havne i vennesonen, men samtidig siden hun er en av de mer "sjenerte" kvinnene, frykter jeg at hvis jeg går for raskt igjen kan jeg skremme henne vekk. Er bare vi 2 som skal ut denne gangen og selvtillit er ikke et problem, så jeg får håpe du har rett ^^ Lenke til kommentar
code Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Sletts ikke dårlige råd! Har hatt den tankegangen selv en stund. Er fast bestemt på å ikke havne i vennesonen, men samtidig siden hun er en av de mer "sjenerte" kvinnene, frykter jeg at hvis jeg går for raskt igjen kan jeg skremme henne vekk. Er bare vi 2 som skal ut denne gangen og selvtillit er ikke et problem, så jeg får håpe du har rett ^^ Tror du burde ta sjansen, lykke til. I det stadie du er nå kan du nesten oppføre deg som dere er "sammen", ser man bort i fra kyssing og ting som kommer etter det. Så kommer vel resten naturlig tilslutt. 1 Lenke til kommentar
En_annen Skrevet 8. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2013 Tror du burde ta sjansen, lykke til. I det stadie du er nå kan du nesten oppføre deg som dere er "sammen", ser man bort i fra kyssing og ting som kommer etter det. Så kommer vel resten naturlig tilslutt. Takk! Forventet egentlig ikke få svar på dette klokkeslettet, men setter virkelig pris på at du tok deg tid. Kan legge meg nå med en slaks trygghetsfølelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå