Kirchhoff Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Hei! Jeg holder på med et enkelt prosjekt i VS 2012 for desktop. Et C# winforms prosjekt. Det jeg ikke klarer å finne svar på på internettet er: Om jeg klikker veldig fort på en knapp, så registrer applikasjonen kun ~5 klikk per sekund. Det er ønskelig i denne applikasjonen å kunne klikke i hvert fall opp i mot 10 ganger per sekund. Det er ikke begrenset av CPU. Er det mulig å øke denne frekvensen? Lenke til kommentar
Slemdorull Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Få se på hvordan det ser ut nå Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 8. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2013 Fant en løsning på det. click og mouseclick event kunne tydeligvis kun skje 3 ganger per sekund. mouseup event kunne skje fortere enn jeg kunne trykke. Lenke til kommentar
Slemdorull Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Riktig! Kjempe bra! Kan du poste koden på løsningen Bra du fant ut av det! Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) public class SomeForm : Form { private int counter; public SomeForm() { clicbutton.MouseUp += (sender, ev) => DisplayTextBox.Text = ++counter.ToString(); } } Endret 10. juni 2013 av GeirGrusom 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå