Gå til innhold

NES og Snes , hvor ?

norway

Anbefalte innlegg

Vell , Min NES er stjålen , og min SNES er borte vekk , (kansje bortgjemt på loftet ? ). Er det noen som selger disse 2 maskinene i dag ? Nesten 20 år etter ?

Det er spill som er uforglemmelige for meg på disse 2 maskinene , og jeg vill gjerne ha disse to gammle maskinene til disposisjon igjenn.

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmm...så dette er mulig uten store kostnader?

Hva slags ekstra"utstyr" har du puttet inn i boxen din GeeZuZz?

Noen som forresten har en anelse om hvor man får tak i den billigste Xboxen? Kunne vært underholdende å gått til innkjøp av en slik burk også, som et supplement til PS2'n og som et lite multimediesenter i stua... eller så går det jo ann å bruke den bærbare til alt dette... *tenke tenke*

Lenke til kommentar

Noen som forresten har en anelse om hvor man får tak i den billigste Xboxen? Kunne vært underholdende å gått til innkjøp av en slik burk også, som et supplement til PS2'n og som et lite multimediesenter i stua... eller så går det jo ann å bruke den bærbare til alt dette... *tenke tenke*

Med en modchip til 400 kr, kan du legge innpå emulatorer til alt som finnes utenom gamecube, og playstation2. Og ja, du kan få den ultimate multimedia boxen hvis du legger innpå xbox media player. Med den kan du spille alt mulig, som f.eks divx, xvid, dvd, mp3, wma, se bilder etc. Alt kan gjøres via fjernkontrollen du får med på dvd-kitet!

Jeg synes at xbox media player er en grunn i seg selv til å kjøpe xbox. Mye heller det en en ussel vanlig dvd spiller!

Lenke til kommentar

Med en modchip til 400 kr, kan du legge innpå emulatorer til alt som finnes utenom gamecube, og playstation2. Og ja, du kan få den ultimate multimedia boxen hvis du legger innpå xbox media player. Med den kan du spille alt mulig, som f.eks divx, xvid, dvd, mp3, wma, se bilder etc. Alt kan gjøres via fjernkontrollen du får med på dvd-kitet!

Jeg synes at xbox media player er en grunn i seg selv til å kjøpe xbox. Mye heller det en en ussel vanlig dvd spiller!

Ja, det må jeg virkelig si! Kunne vært veldig kjekt å hatt noe slikt, ingen til tvil om det. Tviler på at jeg kommer til å gå til innkjøp av særlig med Xbox spill hvis jeg handler inn dette.

Hørte av en jeg bor på rom med, at de hadde hatt 699 eller 799 kroners tilbud på Xboxer oppe på Finnsnes for ca 1 mnd siden. Håper de gjentar det om ikke så veldig lenge!

Hva var navnet på chippen forresten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...