norway Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Vell , Min NES er stjålen , og min SNES er borte vekk , (kansje bortgjemt på loftet ? ). Er det noen som selger disse 2 maskinene i dag ? Nesten 20 år etter ? Det er spill som er uforglemmelige for meg på disse 2 maskinene , og jeg vill gjerne ha disse to gammle maskinene til disposisjon igjenn. Takk! Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 hvilke spill er det? jeg kjøper de kanksje hvis du ikke får kjøpt en ny maskin. Lenke til kommentar
Neshaug Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Jeg også, list opp spillene Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Har du prøvd å sette inn 'Ønskes kjøpt'-annonser rundt om? Sikkert mange som har en NES/SNES som står og støver bort. Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Prøv på Qxl. Alltid masse der. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 ellers så kan du jo sette inn en "Ønskes kjøpt" annonse på bruktmarkedet Lenke til kommentar
Döden Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Har en gamel SNES! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 NES/SNES er konge. Jeg har seriøst spilt mer SNES på Xbox'en min, enn jeg har spilt xbox spill! Super mario world og Kirby's avalanche ruler... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hmmm...så dette er mulig uten store kostnader? Hva slags ekstra"utstyr" har du puttet inn i boxen din GeeZuZz? Noen som forresten har en anelse om hvor man får tak i den billigste Xboxen? Kunne vært underholdende å gått til innkjøp av en slik burk også, som et supplement til PS2'n og som et lite multimediesenter i stua... eller så går det jo ann å bruke den bærbare til alt dette... *tenke tenke* Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hmmm...så dette er mulig uten store kostnader? Hva slags ekstra"utstyr" har du puttet inn i boxen din GeeZuZz? Noen som forresten har en anelse om hvor man får tak i den billigste Xboxen? Kunne vært underholdende å gått til innkjøp av en slik burk også, som et supplement til PS2'n og som et lite multimediesenter i stua... eller så går det jo ann å bruke den bærbare til alt dette... *tenke tenke* Med en modchip til 400 kr, kan du legge innpå emulatorer til alt som finnes utenom gamecube, og playstation2. Og ja, du kan få den ultimate multimedia boxen hvis du legger innpå xbox media player. Med den kan du spille alt mulig, som f.eks divx, xvid, dvd, mp3, wma, se bilder etc. Alt kan gjøres via fjernkontrollen du får med på dvd-kitet! Jeg synes at xbox media player er en grunn i seg selv til å kjøpe xbox. Mye heller det en en ussel vanlig dvd spiller! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hmmm...så dette er mulig uten store kostnader? Hva slags ekstra"utstyr" har du puttet inn i boxen din GeeZuZz? Noen som forresten har en anelse om hvor man får tak i den billigste Xboxen? Kunne vært underholdende å gått til innkjøp av en slik burk også, som et supplement til PS2'n og som et lite multimediesenter i stua... eller så går det jo ann å bruke den bærbare til alt dette... *tenke tenke* Med en modchip til 400 kr, kan du legge innpå emulatorer til alt som finnes utenom gamecube, og playstation2. Og ja, du kan få den ultimate multimedia boxen hvis du legger innpå xbox media player. Med den kan du spille alt mulig, som f.eks divx, xvid, dvd, mp3, wma, se bilder etc. Alt kan gjøres via fjernkontrollen du får med på dvd-kitet! Jeg synes at xbox media player er en grunn i seg selv til å kjøpe xbox. Mye heller det en en ussel vanlig dvd spiller! Ja, det må jeg virkelig si! Kunne vært veldig kjekt å hatt noe slikt, ingen til tvil om det. Tviler på at jeg kommer til å gå til innkjøp av særlig med Xbox spill hvis jeg handler inn dette. Hørte av en jeg bor på rom med, at de hadde hatt 699 eller 799 kroners tilbud på Xboxer oppe på Finnsnes for ca 1 mnd siden. Håper de gjentar det om ikke så veldig lenge! Hva var navnet på chippen forresten? Lenke til kommentar
Hova Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Last ned emulator, spill på pcen. Lenke til kommentar
Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Men det er ikke d samme på pc man må ha teh Real Shait... ikke sant!? Btw... åssen ble den stjælt kom det noen sigøynere og narret den bort!? :-? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Last ned emulator, spill på pcen. Det blir ikke det samme, man må liksom ha det på TV'n, slik at det blir "ekte", og da er det vel veldig kjekt å ha det på Xboxen... Ønsker meg en slik løsning jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå