klerhaugen Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Samsung laptoppen med win7 er helt bananas. Maskinen hopper tilbake et steg hele tiden, både når jeg er på nettet og når jeg blar i mapper i utforskeren. blir gal!!! Hva kommer dette av? Lenke til kommentar
martin91 Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 kan være en fordel å utdype litt mere detaljert. men ut ifra det jeg tenker høres det ut som om backspace har hengt seg opp og kommer med en impuls i ny og ned Lenke til kommentar
klerhaugen Skrevet 7. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2013 hvordan kan jeg eventuelt bekrefte backspaceproblemet Lenke til kommentar
klerhaugen Skrevet 7. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2013 hvis jeg blar meg inn i mapper i utforsker så håpper den nesten med en gang tilbake et eller flere hakk det samme gjelder på nettet Lenke til kommentar
martin91 Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 skriv noen bokstaver i notepad eller lignende og se om de forsvinner Lenke til kommentar
klerhaugen Skrevet 7. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2013 ser ikke ut som det gjør det nei. virus? Lenke til kommentar
martin91 Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 har du tilbaketast på musen eller lignende? Lenke til kommentar
klerhaugen Skrevet 7. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2013 ja men har prøvd å koble vekk musa uten hell dobbelklikker du? nei problemet kom for noen dager siden å er bare blitt verre. har ingen tilbakestillingsdatoer å tilbakestille til heller Lenke til kommentar
martin91 Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 hadde håpet på en "easyfix" men nei. tror desverre ikke jeg kan hjelpe deg. du får prøve google og lete litt på internasjonale forum. kanskje noen har vært borti noe lignende Lenke til kommentar
klerhaugen Skrevet 7. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2013 hvis jeg skal trykke på en av snarveiene på startlinja virker de bare av og til Lenke til kommentar
klerhaugen Skrevet 8. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2013 da var windows 7 installert på nytt. men ingen forskjell! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 (endret) Da er det nok en fysisk knapp eller key som er hengt seg opp i inntrykt tilstand eller feil i touchpad. Vanskelig for oss som sitter på forumet å komme med noe mere konkret. Kan du ha fått noe væskesøl inn i den.. Endret 8. juni 2013 av syar2003 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 (endret) dersom det hadsde funnes et program som registrerte alle tasteklikk ville kanskje det kunne hjulpet og sett om det er tastaturet som er problemet. Finnes mye keyloggers å prøve ute på nettet. alternativt prøvd å deaktivere tastaturet og koble til eksternt via usb. usikker på hvor enkelt dette kan deaktiveres, men mulig driver kan deaktiveres. Endret 8. juni 2013 av Evelen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå