Gå til innhold

MSN stenger alle chatterom på nettet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei,

Vi har i en periode nå hatt problemer med å kvalitets-sikre alt desverre pga problemer med diverse ISP`er. Dette er noe jeg nå har funnet en midertidlig løsning på og jeg skal nå jobbe 3 ganger så mye med å sørge for at kvaliteten vår vil økes betraktelig ;)

Lenke til kommentar

Vet nå ikke helt hva skrivefeil har med ISPer å gjøre, men :-)

Kanskje dere skulle spandert på dere et norskkurs? ;-)

Allerede i posten din er det mange skrivefeil:

- kvalitets-sikre (kvalitetssikre)

- desverre (dessverre)

- ISP`er (ISP-er)

- midlertidlig (midlertidig)

Ikke for å være veldig hard, men poenget er at det er så mye lettere og mer behagelig å lese artikler uten fillefeil.

Hvis dere har problemer med rettskriving så er det jo bare å bruke word med rettskriving eller noe, ihvertfall slå opp ting man er usikker på i ei ordbok.

Lenke til kommentar

Det var jo strengt tatt ikke skrivefeil denne tråden handler om heller da.

Lag deres egen tråd hvis dere på død og liv må terpe på det?

On-topic er en fin ting.

Jeg kjenner flere som bruker MSN chatrom på samme måte som vi brukte IRC i gamledager..de er ikke særlig happy på MS..men fatter jo poenget, siden det er rullet opp masse pedo-psychoer i enkelte av disse chatrommene.

Lenke til kommentar

Avslutning av diskusjonen.

Grunnet isp problemer har jeg ikke hatt tid til å være online like mye som før, og dermed har jeg heller ikke hatt tid til å kikke gjennom alle artikler. Da vi er kun 2 personer som jobber med det så "detter noen gjennom", og vi feiler.

Fra nå av skal denne tråden holde seg on topic ellers blir denne posten stengt.

Lenke til kommentar

jada så begynner vi kanskje å snakke om det som faktisk er saken her. les overskriften gutta.

jeg synes det er greit at de stenger msn kanelene, så lenge de ikke stenger MSN messenger enda. jeg ville sagt at det å stenge MSN messenger hadde blitt et stort tap for mange. da ikke alle bruker MIRC, selv bruker jeg ikke mirc. bare msn en gang i blant, så det å gå over til MIRC er helt uaktuelt.

ja, listene er jo lange over chatte tjenester på nett.

spray.no

chat.no

vg.no

win-xp.no

osv. listen er lang så sånn sett er det ikke noe problem, men MSN messenger er jo en slags base for veldig mange der de møtes å chatter, det er jo en slags privat chat der man kan snakke om hva som helst.

før når jeg holdt på med MSN chattekanaler så stod det en tekst øverst på alle chattekanalene når man kom inn:

Microsoft sier fra seg alt ansvar om hva som blir skrevet på denne chatte kanalen, eller noe i den duren. dette har jeg ment er bare tull for jeg vet at MS uannsett følger med.

på slutten når jeg holdt på så begynte de å registrere ip adressene til folk som logga seg inn også, dette for å sikkert få litt mer kontroll over hvem som var der osv.

må vel sies at jeg ble litt overasket når jeg hørte på nyhetene at MSN chateekanelene skulle stenges snart.

men som de fleste vet Internet er et Anarki, å det er ingen som bestemmer over internet.

jaja dette er iallefall min mening.

dette er et veldig intressant tema så jeg håper at ikke tråden blir stengt med det første.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...