KatrinaS Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Hei. Jeg logget inn på router forbå endre passord og brukernavn. Siden kræsja, og jeg fikk ikke passordet. Passordet ble endret, men jeg fikk ikke sett hva det er. Jeg er altså stuck uten nett for å si det med andre ord. Jeg får ikke logget inn på routeren nå på grunn av dette. Hva gjør jeg? Trenger svar utrolig fort. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Hold resetknappen inne i 5-10 sek... Så er det et eller annet default passord for å komme inn om den ikke er helt åpen. 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2013 Hold resetknappen inne i 5-10 sek... Så er det et eller annet default passord for å komme inn om den ikke er helt åpen. Altså det passordet som routeren kom med? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Stemmer. Er gjerne admin/admin, admin/password e.l. Noen ganger bare admin og blankt passord. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2013 Stemmer. Er gjerne admin/admin, admin/password e.l. Noen ganger bare admin og blankt passord. Den er grei:) Hadde tenkt å bytte kanal på router da den kræsjer med 4 andre nettverk. Hva slags kanal skal jeg bytte inn i? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Om du har en smarttlf, last ned en app som "wifi analyzer" og sjekk hvilken kanal som er minst "crowded"... Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2013 Skulle til å endre kanal, men routeren klikka, og resatte seg. Aner ikke hvorfor. Så jeg får ikke logget inn på router, nettverket er åpent. Hva skal jeg gjøre? Har ikke mulighet til å kontakte dem slik at det blir fikset. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2013 Tilbake nå. Fikset problemet. Skal prøve å endra kanal nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå