Gå til innhold

HJELP, muntlig eksamen i religion!


Anbefalte innlegg

Hei, alle sammen!

 

Har kommet opp i religion, min oppgave er:

''Redegjør for kristendommen og islams materielle og estetiske uttrykk. Diskuter forskjellene og likhetene mellom disse og knytt dette opp til sentrale trekk ved religionene''.

 

Oppgaven er grei nok, men mitt problem eller spørsmål er om noen av dere kunne hjelpe meg med å lage en problemstilling til dette tema, hvor jeg kan få med meg det viktigste innenfor dette tema?

 

Er åpen for tips og råd!

 

Takk på forhånd. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

unødig ironisk, hvorfor ikke bruke sosiale nettverk for å diskutere oppgaver og problemstillinger? Del-og-bruk nettverk er jo nettopp flott for dem som ikke har kompetente foreldre. Eksamen fungerer uansett slik at eleven i løpet av eksamen vil få spørsmål og vil utfordres til å vise om hvorvidt hun/han har personlig innsikt.

Lenke til kommentar

unødig ironisk, hvorfor ikke bruke sosiale nettverk for å diskutere oppgaver og problemstillinger? Del-og-bruk nettverk er jo nettopp flott for dem som ikke har kompetente foreldre. Eksamen fungerer uansett slik at eleven i løpet av eksamen vil få spørsmål og vil utfordres til å vise om hvorvidt hun/han har personlig innsikt.

 

unødig ironisk, hvorfor ikke bruke sosiale nettverk for å være frekk? Del-og-bruk nettverk er jo nettopp flott for dem som ikke har noe annet å gjøre enn å tråkke ned på andre. Idiot. Har du ikke svar til spørsmålet hennes så holder du fingrene unna fatet, så enkelt er det.

 

Skam deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...