Gjest Slettet+87215324 Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Quicksilver Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
KreativKrabat Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Interessant! Jeg liker det veldig godt. Liker minimalisme. Tydelig komposisjon med dråpen plassert omtrent på vertikale og horisontale tredel. Tror det kan løfte bildet hvis dråpen var skarpere, når den nå er et så viktig blikkfang. Vil du avsløre hvordan du har tatt bildet? Kunne vært interessant å se et bilde av ditt "setup". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+87215324 Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Interessant! Jeg liker det veldig godt. Liker minimalisme. Tydelig komposisjon med dråpen plassert omtrent på vertikale og horisontale tredel.Tror det kan løfte bildet hvis dråpen var skarpere, når den nå er et så viktig blikkfang. :)Vil du avsløre hvordan du har tatt bildet? Kunne vært interessant å se et bilde av ditt "setup". Takk for tilbakemelding! Jeg har som sagt lagt aluminiumfolie i bakgrunnen. Så er det en skål som er nesten full av vann under en kran. I kranen er det teipet et sugerør (som står i ca. 45 grader vinkel). Så slås kranen på slik at det drypper jevnt også gjelder det å treffe i rett øyeblikk Vet ikke om det var forståelig, men har ikke bilde av setup. Lenke til kommentar
KreativKrabat Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Ok, så vanner drypper ned i skåla med vann, og det grå man ser er aluminiumsfolien i bakgrunnen? Bildet er altså tatt akkurat idet dråpen treffer vannoverflaten, er det riktig forstått? Det ser stilig ut, tror jeg skal la meg inspirere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg