[-GoMp-] Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 slabbe[/i]"]Hva er det beste spillekortet, hva er best på half-life 2??DET haster!!!!!!! Slabbe[/i]dasken"]... Og jeg mener det samme her at Radeon 9800 pro går best ut i spill som HL2. Her kommer kvalitetsdelen virkelig bra ut Beklager, men jeg syns det var idiotisk av deg å lage en post på denne måten Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 idiotisk? ka er det du preiker om? å lage post på den måten? hvilke måte er det snakk om.....svidd? Jeg går ut ifra det jeg har lest og hørt og annbefaler da Radeon 9800 pro på det varmeste. Radeon 9800 pro har alltid logge en god del foran FX 5900 ULTRA i kvalitet`s delen, så her er det kun fakta som blir sagt. :wink: Saken her er jo egentlig ganske klar.....Radeon 9800 pro er kortet for den som tenker HL", så tråden her er egentlig blitt besvart, og slabbe har helt sikkert allerede fyrt Radeon kortet inn i maskinen og gnir seg i hendene Lenke til kommentar
22122277 Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Ser de har Hercules Radeon 9800 Pro 128 MB til 3495 kr hos Elkjøp. Det inkl også Rainbow Six 3: Raven Shield. Det må jo være en ganske bra deal? Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 idiotisk? ka er det du preiker om? å lage post på den måten? hvilke måte er det snakk om.....svidd? svidd? Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Uansett jvlig teit! Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 "]Uansett jvlig teit! Hvis du mener slabbe og slabbedasken er samme person så er det nok du som er teit... ellers så har slabbedasken dratt spøken langt og skriver på en helt annen dialekt i andre poster når han "er" slabbe (les: ikke bergensk eller bokmål) Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Jeg er ikke slabb og jeg skjønner ikke hva [-GoMp-] snakker om..... Og hva er det som er teit [-GoMp-]....skal du liksom være kritikeren i dette innlegget? [-GoMp-]: Bruk øynene neste gang du skal pirke på folk før du bruker kjeften da, for denne tråden ble laget av Slabbe og ikke av MEG og slikt MÅ du da kunne skjønne før du slenger med kjeften ellers blir det bare krøll Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Mulig denne posten har gått lenge nok? Skal folk ta en AMD vs. Intel eller NVidia vs. Ati diskusjon kan dere gjøre dette ute i snøen der blodet spruter. Det er så mye bedre å se på ! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Vel, posten hadde gått lenge nok, og var glemt, helt til du vekket den igjen *doh* Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 du har et poeng der ja Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Og vil du ha et stabilt system bør du ha nVidia med Intel chipsett (og cpu) mvh og her har vi nok et grunnløst utsagn om ATi, AMD og ustabilitet.... Slutt å sleng ut falske rykter Grunnløst tja...og grunnlaget ditt?? Har ca 15 års erfaring med PC bygging (både hobby og jobb), og har fulgt ATI vs nVidia i alle år, og prøvd stort sett alle mulige kombinasjoner. Skal PC'n brukes til mer enn bare å spille med, anbefaler jeg fortsatt nVidia i kombinasjon med Intel cpu og chipset:) Viser for øvrig til Hardware.no http://www.hardware.no/guider/hovedkort/index6.html hvor det bl.a. står følgende: "Tidligere var det tidvis store problemer med ustabile hovedkort, og særlig AMD har vært plaget med at hovedkortene for deres prosessorer har vært ustabile. Dette har ført til den misvisende oppfatningen at "AMD er ustabilt" som mange har hatt, og fortsatt delvis har. Denne situasjonen har forbedret seg drastisk de siste par årene, og særlig etter at konkurransen har blitt høyere har kvaliteten på brikkesettene gått drastisk opp. Dette har ført til at stabiliteten på dagens hovedkort er langt bedre enn de var for bare et par år siden." Som nevnt ovenfor så har dette endret seg i det siste, selv om jeg hadde en dårlig opplevelse med Radeon 9700 for noen måneder siden, så jeg velger å følge magefølelsen min:) som sier Intel/nVidia (evnt. Matrox). Har også flere AMD "venner" som stadig ringer og ber om teknisk bistand:) + mange Intel "venner" som aldri nevner slike problemer. mvh (Erfaringer er ikke grunnløse påstander....) Skal jeg fortelle dere en ting, de som synes ATI og AMD er ustabile er enten: Svært uheldige eller Noe så ufattelig, latterlig, idiotisk noobete! Er noen som liker og si at AMD suger bare fordi du faktisk gjør et godt kjøp.. kan vel ikke ha det sånn at det dyreste ikke er det beste kjøpet vel? Selvføleglig skal du kjøpe Radeon 9800 da!!! Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Radeon 9800Pro vinner i Half-Life2 Nvidia m sitt 5900 Ultra vinner i alle tester i spill som Doom3, Farcry, Stalker og yter nesten dobbelt så godt. Er så mye snakk om Halflife2, men innen den tid er nok Nnvidia kommet langt på vei med skikkelig gode drivere..de forbedres hver gang, gjør ATI sine d? Er ikke bare Halflife2 folk venter på. Er vel uansett 2 veldig bra kort som yter bra på sine områder. Lenke til kommentar
t3p0s3 Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Hadde valgt et GF kort fremfor ATI anyday. Aldri hatt problemer med GF kort (har hatt 3) og med en gang jeg går over til ATI får jeg problemer i fleng. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Det mest ustabile systemet jeg noen ganger har puttet fingrene mine på er et p4 system. Willmanette (feil stavemåte?), et billig søppel HK og sd-ram. Selfølgelig er amd ustabilt når man drar fram skrekkeksemplene, men nforce2+athlon er like stabilt som p4 systemene. Når det gjelder ati vs nvidia så mener jeg nvidia har bedre drivere, men skal man ha et high-end kort i dag er nok radeon9800 pro det beste valget, overlegen ytelse med AA og i dx9, samt bedre bildekvalitet. Endret 16. desember 2003 av zaico Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå