Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Beste minnet jeg har er etter ca 3 timer i Fallout:New Vegas når jeg skjønte at dette var et skikkelig Fallout spill med mekanikken fra Fallout 3 sånn at jeg fikk det beste fra begge verdener. Har i dag over 360 timer i New Vegas og er trist fordi jeg aldri kan oppleve dette spillet på nytt igjen.

Klart jeg ble heeeelt fortapt i historien da jeg møtte Chief Hanlon. Fyttirakkern for en historie han forteller! Og det beste med den er at den har ikke noe med selv New Vegas å gjøre for den er ren fan-service! Så derfor ble New Vegas min klare favoritt her i verden da de klarte å lage et spill som var true to source og morsomt i tilegg.

Det er ikke det beste spillet med tanke på bugs og leveldesign men alle småhistoriene til folk du møter i spillet er noe av det beste jeg noensinne har lest. Og den historien om surviveren i Dead Hearts DLCen er kanskje det best skrevne spillhistorien jeg har sett, og den er 100% valgfri å oppleve. Elsker denne formen for åpen spilldesign i rollespill og håper at Obsidian får lage et nytt Fallout spill da ingen andre kan klare noe i nærheten(Fallout spillene er favorittene mine).

Endret av cannibalguppy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beste minnet jeg har er etter ca 3 timer i Fallout:New Vegas når jeg skjønte at dette var et skikkelig Fallout spill med mekanikken fra Fallout 3 sånn at jeg fikk det beste fra begge verdener. Har i dag over 360 timer i New Vegas og er trist fordi jeg aldri kan oppleve dette spillet igjen.

Klart jeg ble heeeelt fortapt i historien da jeg møtte Chief Hanlon. Fyttirakkern for en historie han forteller! Og det beste med den er at den har ikke noe med selv New Vegas å gjøre for den er ren fan-service! Så derfor ble New Vegas min klare favoritt her i verden da de klarte å lage et spill som var true to source og morsomt i tilegg.

Det er ikke det beste spillet med tanke på bugs og leveldesign men alle småhistoriene til folk du møter i spillet er noe av det beste jeg noensinne har lest. Og den historien om surviveren i Dead Hearts DLCen er kanskje det best skrevne spillhistorien jeg har sett, og den er 100% valgfri å oppleve. Elsker denne formen for åpen spilldesign i rollespill og håper at Obsidian får lage et nytt Fallout spill da ingen andre kan klare noe i nærheten(Fallout spillene er favorittene mine).

Jeg må bare poste her fordi jeg er så enig med cannibalguppy, flott fortalt!

Endret av Radford
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...