Cthulhu Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Her får du kabinett og skjerm. Resten av innmaten bestemmer du selv.Sjekk den ekstreme alt-i-ett-maskinen vi fant Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Og dette skal selgast kommersielt? Ekstremt ubrukeleg med skjermen i den vinkelen der, med mindre kontorstolen din er 2 meter høg. Gimmickfaktoren er skyhøg her. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Noe av det styggeste jeg har sett på lenge fryktelig design ^^ 3 Lenke til kommentar
bRITT LillebQ Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Problemene kommer når du kjører eyefinity 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Om det ikke vil være mulig å tilte skjermen vil denne pcen være tilnærmet ubrukelig. Fant en video på youtube som viser litt mer av den, og kan ikke se tegn på at tilting vil være mulig. Lenke til kommentar
raserbil Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Driver og bygger noe liknende selv. Prototypen er ferdig, og jeg har ikke tiltet skjerm på min. Bygger med en medic kasse fra det Amerikanske militæret som skall. Ideén er å ha noe som er hardt som bart, og som ser morsomt ut. Samtidig er det kjekt at kassa er vanntett når man setter på lokket :-) Bilder av prototypen finnes her: http://www.flickr.com/photos/runewarhuus/sets/72157627753743965/ Har ikke fått somla meg til å vannskjære deksel til fronten, men det kommer. Skjermen som er brukt, er en 27" fra Asus, hvor alt av deksler er tatt av. Bygger prototypen med aluminiumsprofiler, bare for at det er kjapt og enkelt. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 (endret) Ja, men å gjøre det som et hobbyprosjekt og å kalle det for en hardcore pc gamer løsning er to helt forskjellige ting. Endret 7. juni 2013 av Kron Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Dette er episk. Sett den oppå noen bøker så funker det hahaha Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Driver og bygger noe liknende selv. Prototypen er ferdig, og jeg har ikke tiltet skjerm på min.Bygger med en medic kasse fra det Amerikanske militæret som skall.Ideén er å ha noe som er hardt som bart, og som ser morsomt ut.Samtidig er det kjekt at kassa er vanntett når man setter på lokket :-)Bilder av prototypen finnes her:http://www.flickr.com/photos/runewarhuus/sets/72157627753743965/Har ikke fått somla meg til å vannskjære deksel til fronten, men det kommer.Skjermen som er brukt, er en 27" fra Asus, hvor alt av deksler er tatt av.Bygger prototypen med aluminiumsprofiler, bare for at det er kjapt og enkelt. Har du en buildlog over det der? Ser spennende ut. 1 Lenke til kommentar
raserbil Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Har du en buildlog over det der? Ser spennende ut. Har ikke laget noen logg på det, siden jeg tar det så på langen. Utover bildene jeg har på flickr, så er det svært sparsommelig dokumentert ;-) Når dekselet kommer på plass, så tar jeg bilder av det. Må bare få hamra ut noen av de andre 1000 prosjektene som svirrer rundt :-) Tusen takk for interessen! 1 Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Har ikke laget noen logg på det, siden jeg tar det så på langen. Utover bildene jeg har på flickr, så er det svært sparsommelig dokumentert ;-) Når dekselet kommer på plass, så tar jeg bilder av det. Må bare få hamra ut noen av de andre 1000 prosjektene som svirrer rundt :-) Tusen takk for interessen! Lag en post om det når det er ferdig er du snill. Alltid kult med slike prosjekter Lenke til kommentar
Geijat i tøfler Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 burde hvert bevegelig skjerm.. Lenke til kommentar
ExcuseMyMandarin Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Ser ikke hvorfor folk sier ubrukelig.. Det er jo genialt! Kjekt å ha med seg på LAN, hybel eller andre steder. Det burde dog være mulig å tilte den, så skjermen tilpasses deg, og ikke du den. Hadde faktisk vurdert å kjøpe den om det ikke var for at jeg har en ganske ny PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå