Gå til innhold

Jeg er helt fresh, hva slags program?

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg ønsker å trene kroppen slik at jeg blir sterkere. Det jeg ønsker å fokusere mest på er skuldre og rygg! Men jeg må trene det andre også selfølgelig. Jeg har manualer(med bygg) tilgjengelig.

Kunne noen foreslå et program for meg?

Endret av ZPAS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet er at jeg har manualer tilgjengelig som jeg vil bruke maksimalt i treningen. Er det noen treningsprogram som inkluderer manualer også?

Ja, men du får ikke gjort med med kun manualer. Du bør også trene hele kroppen. Kom deg på treningssenter.

Endret av Akse
Lenke til kommentar

Ja, men du får ikke gjort med med kun manualer. Du bør også trene hele kroppen. Kom deg på treningssenter.

Det får jeg ikke gjort, men jeg tenker at jeg kan trene det jeg kan bruke manualer på. Og bruke kroppsvekten til resten av kroppen.

Noen program som går slik?

Lenke til kommentar

Det får jeg ikke gjort, men jeg tenker at jeg kan trene det jeg kan bruke manualer på. Og bruke kroppsvekten til resten av kroppen.

Noen program som går slik?

Ingenting jeg vil eller kan anbefale i hvert fall.

Lenke til kommentar

Det eneste kjipe med den er at vektene du bruker blir så små. På et treningssenter tar man også knebøy / squats, men det kan være fra 40 til 60 kg for nybegynnere til og med. Med manualer har du kanskje 20-30 kilo å jobbe med. Det er ikke nok til benkpress, knebøy osv. Derimot kommer man ganske langt ved å bruke kun egen kropp, og et par manual øvelser. Overhead press, lateral raises, bicep curls og triceps extension er de øvelsene i den guiden som sannsynligvis blir tungt nok med de vektene du har.

Scooby på YouTube har en del hjemmeøvelser:

http://www.youtube.com/user/scooby1961/videos?view=1&flow=grid

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...