Ida Oftebro Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Skal gi TDCs bedriftskunder bredbånd overalt.Storavtaletil Ice Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 (endret) Har ikke Telenor mer enn 75% geografisk dekning? Endret 7. juni 2013 av Nimrad Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 (endret) Er vel en del områder i Norge som er mer eller mindre ubebodd, og mobiloperatørene bygger som regel bare ut deknig der det finnes folk, så under 75% geografisk dekning høres ikke så dumt. Endret 8. juni 2013 av Backpfeifengesicht 1 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Har ikke Telenor mer enn 75% geografisk dekning? Ikke 3G/4G, nei. Vet i grunnen ikke om de er oppe i 75% 2G heller... Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Når jeg tenker meg om, så hevdet telenor, i et kurs jeg deltok i forleden at de dekket 87% geografisk, og 99% av av delen der det er befolket. Men i praksis så vet jeg ikke om alle er enige. Lenke til kommentar
ebbe77 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Ice Nett og Eivind Helgaker er for oss et firma og en person som ikke vi kan stole på. Vi var tidligere kunde der og opplevde i starten gode forhold. Men etter at de forandret noe i forhold til sender mistet vi dekkningen her hos oss. Men vi måtte forsette å betale i oppsigelsestiden. Etter at vi skrev et brev til Eivind Helgaker så lovet han at vi skulle få pengene tilbake da det var Ice Nett som hadde gjort en forandring slik at vi mistet dekkningen. Men nå flere år og mange purringer siden så har vi ikke fått disse pengene tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg