julieemee Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 konflikt og samarbeid på 1900 tallet. gjør greie for og drøft eksempler på konflikter og samarbeid i norsk og europeisk historie noen som kunne ha hjulpet meg med hva som er viktigst å ha med ? Lenke til kommentar
''' Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Åpenbare konflikter er verdenskrigene og den kalde. Her kan du trekke inn Norges rolle. Eksempler på samarbeid finner du i organisasjoner som EU og FN, til dels NATO/warsawapakten (her kan du problematisere og trekke frem hvorvidt de førte til samarbeid eller konflikt) Lenke til kommentar
julieemee Skrevet 7. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2013 takk for informasjon Lenke til kommentar
Hallaballakamma Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Åpenbare konflikter er verdenskrigene og den kalde. Her kan du trekke inn Norges rolle. Eksempler på samarbeid finner du i organisasjoner som EU og FN, til dels NATO/warsawapakten (her kan du problematisere og trekke frem hvorvidt de førte til samarbeid eller konflikt) Hvilke tema kan trekkes inn i temaet: Industrielle revolusjoner? Lenke til kommentar
julieemee Skrevet 7. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2013 kan jeg da bruke med det i første verdenskrig, det med at Franz ble drept og konflikten rundt det ? men hvordan skal jeg drøfte konflikten og samarbeidet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå