Myst Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Tenkte vi kunne leke oss litt med dette. Tanken bak parallelle universer er at ting er motsatt eller helt annerledes enn vårt. Konkret: Skrive ting som er motsatt av det man normalt hadde skrevet om. For å komme i gang kan vi anta at Diskusjon.no eksisterer der og ta utgangspunkt i tråder som: - Ting som irriterer så grenseløst - Ting som gjør deg hyggelig og glad - Post dine upopulære synspunkter - First world problems + generelle kommentarer og meninger Sikkert ikke lett å skjønne tegninga med en gang, men virket moro når jeg tenkte på det. Mitt bidrag: Irriterer meg skikkelig at det er så mye aktivitet på arbeidsplassen, får jo ikke surfet og spilt i fred. Dog er jeg glad jeg skal til bror i morgen og male leiligheten hans . Jippi. Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 (endret) Når vi tenker på miljøkrisene rundt omkring, så har jeg ekstremt vondt i foten. Endret 8. juni 2013 av gfxchat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå