Arve28 Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Har stort sett brukt samtaler og sms og mms på Nokia C6-00. Tenkte å bruke mobilen litt mer på nett osv. Da bir denne skjermen liten. Hva bør jeg tenke på når jeg skal ta steget opp til en ny telefon? Hva bør den ha av finesser osv? Hvilken telefoner anbefaler dere og hvorfor? Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 7. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2013 Var å tittet på HTC one, Galaxy S4 og Xperia Z i ettermiddag. For meg så alle telefonene mye bedre ut enn den jeg har i dag. Mobilene så ganske like ut i størrelse. Hvor finner jeg noe tester av disse? Ser Galaxy S4 også kommer som vanntett. Noen tester med denne enda? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Bra du er å ser på telefoner Ofte er det det beste tipset man kan gi. Symbian er offisielt dødt.. Så du burde seg på Android, og om du er spesielt intresert kan du se på (iphone) Men det annbefales ikke herifra. Sony har en del gode vanntette telefoner, og S4 er virkelig værdt titten. Men vil du ha en "billig" telefon som har de første oppdateringene fra google? Skjekk ut Nexus 4! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå