indahla Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 (endret) Jeg slet litt med å koble meg til en ny trådløs router og nå tror tydeligvis Windows at det er andre gang jeg har koblet meg på et nett med samme navn. Kan jeg få bort dette 2-tallet på noe vis? PS: Selve nettverket heter Indahl-r6300 Endret 10. juni 2013 av indahla Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 1. Start>Control Panel 2. Network and Sharing Center 3. Manage wireless networks 4. Finn det trådløse nettverket, høyreklikk og slett. 5. Koble deg til igjen. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 11. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2013 Funket dårlig. Den nye koblingen fikk navn som sluttet med 3... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Gjør samme prosess, men i steden for å slette, se om du får endret navn. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Det er vel bare navnet på nettverkstilkoblingen (konfigen) som Windows bruker du mener eller? - Tror denne bare legger på et nummer for hver gang du gjør visse endringer (drivere etc) -Men det har vel ikke noe å si hva denne heter? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 12. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2013 Nei, det har egentlig ikke noe å si hva den heter. Er bare meg som er litt pettimeter på slike ting.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå