HelloKjersti Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Utfordre deg selv og slipp fotogleden løs i forumet.Hiv deg på den fotografiske junifesten Lenke til kommentar
larsnl Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Hvorfor publiserere dere dette 7. juni når fristen for deltagelse er 1. juni? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 (endret) Hvis du leser reglene øverst i denne tråden, vil du litt ned på side se dette: Etternølere. Hvis du ikke har fått med deg denne festen før den 1. juni, så kan du fortsatt melde deg på i løpet av den første uken; da med deltagernivå kandidat eller pingle. Hard-core og entusiaster som av forskjellige grunner ikke får registert seg i tide, men har tenkt seg å være med; dere kan registrere dere i ettertid så lenge dere starter med å ta bilder den første. Men er enig i at det er en smule sent å publisere dette. Hadde vært bedre å skrevet om dette, la oss si en uke før for publisiteten sin del. Endret 7. juni 2013 av Kenneth Solfjeld Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Men er enig i at det er en smule sent å publisere dette. Hadde vært bedre å skrevet om dette, la oss si en uke før for publisiteten sin del. Det må nok jeg ta skylden for; ettersom jeg sa i fra for seint. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Uansett kult det blir lagt på forsiden til Akam 1 Lenke til kommentar
Fredrik27 Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Bra med publisitet! Syns dette er et veldig bra tiltak, man er nødt til å komme seg ut og skyte... 1 Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Bra med publisitet! Syns dette er et veldig bra tiltak, man er nødt til å komme seg ut og skyte... Absolutt. Skulle ønske jeg kunne vært med denne måneden. Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Kult at bildet mitt ble brukt. Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 Dere finner på mye spennende i forumet, men det er ikke alt vi klarer å fange opp umiddelbart. Derfor setter vi stor pris på tips fra dere, enten på epost eller som PM her på forumet. Gleder meg til å se bildene deres denne måneden Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Faste fester er april, juni, august og oktober. 1 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Artikkelen kunne jo linket til årets tråd, da. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Godt dere følger med, forumbrukere. Jeg sitter nede i Danmark med 50MB data om dagen, så jeg får ikke med meg alt ... I og med såpass med rot, synes jeg at vi får la folke slippe til i ettertid; som pingle. Dog påmeldingen senest i morgen. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Godt dere følger med, forumbrukere. Jeg sitter nede i Danmark med 50MB data om dagen, så jeg får ikke med meg alt ... Sitter nede i Danmark stort sett hver dag, jeg! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Sitter nede i Danmark stort sett hver dag, jeg! Men du sitter fast i Køben - jeg er oppe i Skagen området - Det er bare knald! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Og her på Kreta er det iallefall varmt nok, men nettet er ikke akkurat så stabilt at det gjør noe. Ytterst på balkongen i vindstille funker det iallefall godt nok til å få surfet litt på forumet! Bilder tar det altfor laaaang tid å laste opp, så jeg pingler med litt senere i juni! Blir vel litt sånn "catch up"-effekt, litt etter hvert.... PS! Meldt 30 vennlige grader i morgen (og det skulle ikke forundre meg om det blir sol)... Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 11. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2013 Artikkelen kunne jo linket til årets tråd, da. Fikset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg