Gå til innhold

Hiv deg på den fotografiske junifesten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du leser reglene øverst i denne tråden, vil du litt ned på side se dette:

Etternølere.

Hvis du ikke har fått med deg denne festen før den 1. juni, så kan du fortsatt melde deg på i løpet av den første uken; da med deltagernivå kandidat eller pingle.

Hard-core og entusiaster som av forskjellige grunner ikke får registert seg i tide, men har tenkt seg å være med; dere kan registrere dere i ettertid så lenge dere starter med å ta bilder den første.

Men er enig i at det er en smule sent å publisere dette. Hadde vært bedre å skrevet om dette, la oss si en uke før for publisiteten sin del.

Endret av Kenneth Solfjeld
Lenke til kommentar

Godt dere følger med, forumbrukere. Jeg sitter nede i Danmark med 50MB data om dagen, så jeg får ikke med meg alt ...

I og med såpass med rot, synes jeg at vi får la folke slippe til i ettertid; som pingle. Dog påmeldingen senest i morgen.

Lenke til kommentar

Og her på Kreta er det iallefall varmt nok, men nettet er ikke akkurat så stabilt at det gjør noe. Ytterst på balkongen i vindstille funker det iallefall godt nok til å få surfet litt på forumet! Bilder tar det altfor laaaang tid å laste opp, så jeg pingler med litt senere i juni! Blir vel litt sånn "catch up"-effekt, litt etter hvert.... :yes:

PS!

Meldt 30 vennlige grader i morgen (og det skulle ikke forundre meg om det blir sol)... :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...