Jan Erik Engan Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Nøtteskrike Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Flott lys og topp bildekvalitet! (Bruker du lyd for å lokke fuglene. eller er det foring?) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 7. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2013 (endret) Flott lys og topp bildekvalitet!(Bruker du lyd for å lokke fuglene. eller er det foring?) Takker ..ja bruker lokkelyd...her finner du 300 slag: http://www.fuglar.no/galleri/lyder.php og for...hasselnøtter og solsikkefrø Endret 7. juni 2013 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
h-a Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Den må vel kunne sies å være godkjent med spennende bakgrunn og fin positur på fuglen. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Fatter ikke hvor du får 'tak i' alle disse flotte fuglemodellene dine - helt supert bilde Lenke til kommentar
KreativKrabat Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Tja, hva skal man si? Veldig flott. Interessant motiv, skarpt, godt fokus, "øyekontakt", tydelig komposisjon, ingen forstyrrende elementer. Er ikke riktig noe å sette fingeren på.. Hvis jeg nå SKAL flisespikke, så er de grå "søylene" litt i veien. På den ene siden balanserer det bildet, men de er litt dominerende hvis man først legger merke til dem. .. men misforstå meg rett; veldig flott bilde! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 8. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2013 Bare nydelig! Tusen takk Den må vel kunne sies å være godkjent med spennende bakgrunn og fin positur på fuglen. Tusen takk Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 8. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2013 (endret) Fatter ikke hvor du får 'tak i' alle disse flotte fuglemodellene dine - helt supert bilde Tusen takk Nei har temma de da vet du..hehe..nei en må ha tolmodighet og camotelt...og mat...se linken litt lenger oppe i tråden og du finner 300 lokkelyder på fugl,som du kan legge inn på minnekortet i mobilen..om du har mulighet for det da ..eller en mp3 spiller,men da må du ha en liten høytaler i tillegg;) I morgen skal jeg prøve på Elg/Rådyr. Og da ikke i telt,men denne: http://www.magasinet.no/display.aspx?menuid=10&prodid=14195 Endret 8. juni 2013 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 8. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2013 Tja, hva skal man si? Veldig flott. Interessant motiv, skarpt, godt fokus, "øyekontakt", tydelig komposisjon, ingen forstyrrende elementer. Er ikke riktig noe å sette fingeren på..Hvis jeg nå SKAL flisespikke, så er de grå "søylene" litt i veien. På den ene siden balanserer det bildet, men de er litt dominerende hvis man først legger merke til dem... men misforstå meg rett; veldig flott bilde! Takker Ser den med "søylene" ja,og sitter med samme følelse som deg..er forøverig grantrær..eller stammen om du vil...men løser det enkelt med å bygge om litt på forplassen;) Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Ænnå en flott nøtteskrike " uten " lyd God søndag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg