Gå til innhold

Nøtteskrike

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, hva skal man si? Veldig flott. Interessant motiv, skarpt, godt fokus, "øyekontakt", tydelig komposisjon, ingen forstyrrende elementer. Er ikke riktig noe å sette fingeren på..

Hvis jeg nå SKAL flisespikke, så er de grå "søylene" litt i veien. På den ene siden balanserer det bildet, men de er litt dominerende hvis man først legger merke til dem.

.. men misforstå meg rett; veldig flott bilde!

Lenke til kommentar

Fatter ikke hvor du får 'tak i' alle disse flotte fuglemodellene dine - helt supert bilde :)

Tusen takk ;) Nei har temma de da vet du..hehe..nei en må ha tolmodighet og camotelt...og mat...se linken litt lenger oppe i tråden og du finner 300 lokkelyder på fugl,som du kan legge inn på minnekortet i mobilen..om du har mulighet for det da ;)..eller en mp3 spiller,men da må du ha en liten høytaler i tillegg;)

I morgen skal jeg prøve på Elg/Rådyr. Og da ikke i telt,men denne: http://www.magasinet.no/display.aspx?menuid=10&prodid=14195

Endret av Jan Erik Engan
Lenke til kommentar

Tja, hva skal man si? Veldig flott. Interessant motiv, skarpt, godt fokus, "øyekontakt", tydelig komposisjon, ingen forstyrrende elementer. Er ikke riktig noe å sette fingeren på..Hvis jeg nå SKAL flisespikke, så er de grå "søylene" litt i veien. På den ene siden balanserer det bildet, men de er litt dominerende hvis man først legger merke til dem... men misforstå meg rett; veldig flott bilde!

Takker ;) Ser den med "søylene" ja,og sitter med samme følelse som deg..er forøverig grantrær..eller stammen om du vil...men løser det enkelt med å bygge om litt på forplassen;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...