Joachim_F Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Det er ikke bare PlayStation-eiere som får drepe djevler. Les hele saken Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Blir spennende å se hvordan de har løst skills som f. eks teleport. Å teleport'e til et spesifikt punkt på skjermen med mus er vel knapt noen sak, men kan kanskje bli noe mer trøblete med en gamepad. Skjønt de har vel funnet en god løsning på dette får vi tro (kanskje spilleren velger retning, og spillet finner beste posisjon for deg?). Uansett koselig at et bredere publikum får tilgang til spillet. Bare synd "endgame", i.e. Inferno, i Diablo 3 var en "grind items -> selg på auction house -> kjøp på auction house -> grind items"-fest. Det ga for all del en mestringsfølelse å ha tatt en bosspack etter 20 minutter med konstant slåing og (ofte et par dauinger). Men herregud så repetativt det blir. 1 Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 (endret) 3. september er datoen. Kilde: Blizzard's Blog Endret 7. juni 2013 av Saapa Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Var ikke dette det store trekkplasteret til PS4? Trur jeg dropper det til konsoll, har det til PC, og jeg ble ikke fornøyd =/ 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Kommer lokal flerspiller til PC? Om nei, hvorfor ikke? AtW 1 Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Nja, på PC mener de det vel er nok å finne folk via "gjør spillet mitt tilgjengelig online"/invitere kjente du har lagt til med Real ID. Kan ikke huske å ha lest noe om lokal flerspiller på PC og hvorfor/hvorfor ikke. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Kommer lokal flerspiller til PC? Om nei, hvorfor ikke? AtW Lurer jeg også på. Hvis ja er det jo griseknall, da får jeg endelig plukke opp en kopi da. Om ikke blir det vel PS3-utgaven. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Om jeg allerede har det på pc, må jeg betale for det på konsoll da? Eller kan jeg bare laste ned å spille på samme account? Lenke til kommentar
klakkelakk Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Om jeg allerede har det på pc, må jeg betale for det på konsoll da? Eller kan jeg bare laste ned å spille på samme account? Om du har spillet på PC, så må du kjøpe det på nytt til uansett konsoll. Det gjelder alle spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå