atotlole Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Hei! Jeg skal kjøpe meg en ny bærbar som hovedsakelig skal brukes til spilling, og budsjettet (som skal inkludere en mus) er 12200. Har funnet ut at jeg har lyst på noe fra Asus G-serien, Alienware eller MSI (i alle tilfellene er det gaming-modellene til mellom 8 og 12k som gjelder), evt noe fra Multicom, men det lars seg vel kanskje ikke gjøre (?) Problemet her er at jeg jeg må ha den i dag, som gjør at jeg må kjøpe den over disken i en butikk - bor sør-øst for Oslo, og har prøvd alle Elkjøp, ekspert og spaceworld i Follo (utsolgt for alle modellene overalt), så har tenkt meg til Oslo (eller omegn) i dag. Noen ideer til butikker jeg kan prøve? Lenke til kommentar
Djn Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Digital Impuls, kanskje? De har lager i kjelleren, så om du finner det på nettsidene bør de også ha det i butikken. Lenke til kommentar
ole a Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 På Digital Impuls sin nettside kan du se hvilke laptoper de har på lager i Oslo. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Hvorfor MÅ du ha den idag egentlig ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå