Cuneax Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Får bedre bildekvalitet og tilgjengelighet på ny plattform.Dette skal HBO Nordic gjøre for å bli bedre Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Kanskje på tide HBO. Mye å lære av Netflix. 2 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Hva med surround? Kommer det? AtW 5 Lenke til kommentar
kskjon Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Hovedgrunnen til at jeg ikke abbonnerer på HBO er det sære kravet om bindingstid hvis man skal få det til fornuftig pris. Hadde de hatt samme prismodell som Netflix så skulle jeg vurdert det. HBO har litt å lære enda 1 Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Har slutat se HBO program av den grunden att de har sån idiotisk inställning till förbrukare. Synd, för de har en del bra serier. True Blood, The Newsroom och Boardwalk Empire är favoriterna. Game of thrones har blivit så dålig att den har jag slutat se för länge sedan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 HBO skal nok ikke få mine penger, dersom de skal ha dem, må dem faen med fortjene det. Verre forbrukervennlighet skal man lete lenge etter! Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Jeg er lei Netflix, for en stund nå, så jeg tenkte å prøve HBO, men pga. prisnivåer (hvordan kan de rettferdiggjøre prisforskjellen med og uten binding(79 vs. 129), virker kun som en felle). Så nå prøver jeg ut Viaplay som også er på Xbox, for 79 kr mnd, uten binding. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Så ræva bildekvalitet? Glad jeg ikke kjøpte HBO og tvinge meg til å se det der i ett år. 1 Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Får ios-appen til hbo innebygget støtte for airplay? Det hadde vært snedig. Det mangler jo netflix. Irriterende når jeg ikke får sendt netflix fra ipaden eller ipoden til xbmc på tven. Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 hva med PS3 ? PS3 er jo den største plattformen til Netflix, rart at HBO ikke prioriterer PS3..... Lenke til kommentar
aeike Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Så det di skal gjøre for å bli bedre er bedre bildekvalitet og en app? Tragisk Lenke til kommentar
Vice Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Hva bør HBO Nordic gjøre for å bli bedre? Punkt 1: Skifte ut den arrogante ledelsen snarest!! 2 Lenke til kommentar
Deepo Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Jeg gleder meg til HBO slutter å fortelle media hva de skal gjøre for å bli bedre i stedet for å faktisk bli bedre. 1 Lenke til kommentar
fudun Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Hva med surround? Kommer det?AtW Irriterer meg grønn over at det fortsatt er best kvalitet på piratinnholdet. Å gi oss original-lydsporet burde vi kunne forvente. 3 Lenke til kommentar
frizz Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Fint at HBO kommer på konsollene. Dette er noe som jeg ser frem til. Utviklerene får ta en titt på løsningen til Netflix og legge listen ett hakk over. Uheldigvis bruker jeg PS3 på begge TV'ene og det må utvikles en løsning til denne platformen før jeg abbonerer. Inntil videre er jeg tvunget til å få innholdet gjennom andre kanaler. Lykke til. Lenke til kommentar
crysys Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Jeg betaler med glede de det skal ha hver måned... men jeg "streamer" alt fra der hvor de tilbyr 1080p med 5.1 lyd De har bra serier, men en teknisk plattform muligens stammer fra 1999... 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Hva med surround? Kommer det?AtWIrriterer meg grønn over at det fortsatt er best kvalitet på piratinnholdet. Å gi oss original-lydsporet burde vi kunne forvente. Jepp, helt enig. Selv om bildekvaliteten er grei på Netflix nå så har de en lang vei å gå mtp. lyden! Videokvaliteten på HBO var helt forferdelig, hvordan forventer de at folk skal betale for det? Det var ikke bare kresne folk som meg som klagde for å si det sånt. Jeg lurer på når streaming vil nå igjen fysiske formater på videokvalitet (kommer sikkert aldri til å skje). VOD-tilbydere sitter også på en god sjanse til å presse internetleverandørene til å komme seg ut av 2005... Og den rapporten som tilsier at vi bare trenger 5 Mbps er knust allerede. 7 Mbps for en seer på Netflix må til. Hvordan forventer de at det er nok når 1+ person ser på Netflix, 2 ser på Youtube/andre nettklipp, 1 spiller over nett, 1 surfer. De må tenke lenger enn som så. Internethastigheter er en ting som hindrer utvikling som dette. Begge skylder på hverandre, og da står det stilt. Lenke til kommentar
sikotryne Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Det bildet i artikkelen, er det meningen at det skal være den "oppgraderte" versjonen? En trenger jo god fantasi for å i det hele tatt kunne identifisere personene der. Nei, som en annen her skrev: Punkt 1 for å bli bedre; bytt ut hele den arrogante ledelsen! Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Jeg sliter sånn med å se serier etter at netflix gjorde alt åpent med seriene de lanserer.. Fy faen å mye bedre løsning det er! vente uke etter uke på en serie funker ikke for meg. Gjør så mye i mellomtiden så har nesten glemt forrige episode Lenke til kommentar
Ost99 Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Hva med surround? Kommer det?AtW Mangler surround? Er ganske sikker på at det er på plass her. Jeg vet at browser utgaven suger, så det ville ikke overraske om det mangler der, men det er vel på plass ellers? Bra de har fikset på bildekvaliteten, den var relativt horribel på en del av deres egne serier - Newsroom -> sjøsyk... (men merkelig nok fungerte en del av seriene fra andre kanaler greit) De kan vel uansett ikke vente seg noe massemarked før xbox og ps3 er på plass. Leste noen tall som tydet på at snart halvparten av ALL bruk av PS3 i USA var Netflix. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå