Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hva sier man når gutten kommer veldig fort

Anbefalte innlegg

Man kan trygt si at jeg har samme "problem" som gutten vi snakker om, og jeg har lært at det er to ting som fungerer for meg:

1. "Avbryte orgasmen"

Rett og slett ikke fortsette etter man begynner å komme, jeg blir i det minste aldri slapp etter det, og kan nesten starte på nytt.

2. Starte igjen med en gang.

Altså komme, og stappe den inn før den blir slapp, så lenge den da ikke blir slapp (noe jeg ikke har hatt noe problem med) så er det bare å humpe på til krampa tar en, det blir nesten vanskelig å komme. Funker mye bedre enn noen bedøvende krem/kondom jeg har prøvd.

Nummer to er nok veldig, veldig vanskelig om man bruker kondom, nummer en pleier å gå, men ikke alltid.

Selv om du er våt nok til samleie så kan det godt hende det vil hjelpe med å bruke en grei dose glidemiddel for å få mindre friksjon, noe som vil gjøre at han holder ut lengre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Hva sier man når gutten kommer veldig fort?"

- Sååå, det er vel nå du skal tilby deg å gå downtown, regner jeg med? :lol:

Nei, men fra spøk til revolver; det er nok bare lurest å si det slik som du har gjort. Hvis det er et problem for deg og du ikke rekker å komme, så kan du jo foreslå å prøve med kondom-og/eller følelseshemmende kremer? Eventuelt litt som spøken min, at han kan prøve å tilfredsstille deg til du kommer, med tunge eller hender, før penetrering.

Lenke til kommentar

Forklar typen din at før han kommer, må han gå ut av deg og finne på noe annet, f.eks. slikke deg. Og under akten må han konsekvent (i starten) tenke på ting han synes er visuelt helt forferdelig. F.eks. døde hunder, nakne bestemødre, brannskadeofre, road-kill osv. Det høres brutalt ut, men dette er noe alle gutter må lære seg først som sist.

Lenke til kommentar

"Åh, nå kan vi kose litt, det liker jeg så godt"

"Skal love deg at jeg får deg i form igjen fort ;) "

"Nei kjære vene, det er jo bare et kompliment til meg!"

Er da ingenting hverken du eller han bør ta på vei for, sex skal være lek, ikke alvorlig :) Han kan også si "vent" når dere holder på, så tar dere noen sekunders pause. Jeg tror helt ærlig det gjør vondt verre å komme med trøstende ord, vis han heller at det ikke er noen big deal, men heller en utfordring til å starte på igjen.

Lenke til kommentar

Forklar typen din at før han kommer, må han gå ut av deg og finne på noe annet, f.eks. slikke deg. Og under akten må han konsekvent (i starten) tenke på ting han synes er visuelt helt forferdelig. F.eks. døde hunder, nakne bestemødre, brannskadeofre, road-kill osv. Det høres brutalt ut, men dette er noe alle gutter må lære seg først som sist.

QFT.

Dette funket for meg i de tidlige dager, og etterhvert lærer man seg å ikke bli som en bikkje hver gang en dame åpner beina. Selvkontroll er en fin bil, virker som et godt kjøp for trådstarters kjæreste.

Ingen leker å bli ledet til å tro at de er flinke, vær ærlig og hard med han. Kanskje han får seg en knekk, men fra bunnen er det kun en vei... Hvis dere faktisk har et forhold verdt å ta vare på er dette en smal sak.

Endret av fiskerdigg
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...