Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hva sier man når gutten kommer veldig fort

Anbefalte innlegg

Hva er det beste å si når en gutt kommer veldig fort under sex? For det skjer ganske ofte med fyren jeg holder på med. Jeg pleier bare å si "det går fint, det er ikke noe stress" osv., men er det noe bedre jeg kan si? Føler nesten at jeg får han til å føle seg enda verre når jeg sier det nemlig.. Anonym poster: 2dfec131e1d0ee6c7606f95b944962db Anonym poster: 2dfec131e1d0ee6c7606f95b944962db

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er det beste å si når en gutt kommer veldig fort under sex? For det skjer ganske ofte med fyren jeg holder på med. Jeg pleier bare å si "det går fint, det er ikke noe stress" osv., men er det noe bedre jeg kan si? Føler nesten at jeg får han til å føle seg enda verre når jeg sier det nemlig.. Anonym poster: 2dfec131e1d0ee6c7606f95b944962db Anonym poster: 2dfec131e1d0ee6c7606f95b944962db

Finn ny fyr å holde på med

• Liker 1
Lenke til kommentar
Si heller noe før han kommer som får han til å holde lenger. Noe turn-off, som "tenk på bestemora di naken".

Ikke dette.. hva faen?

. Jeg pleier bare å si "det går fint, det er ikke noe stress" osv., men er det noe bedre jeg kan si? Anonym poster: 2dfec131e1d0ee6c7606f95b944962db Anonym poster: 2dfec131e1d0ee6c7606f95b944962db

Nå er jeg ingen gutt, og vet ikke hva de vil høre.. Det går jo ann å kjøpe en krem som gjør penis mer nummen, og dermed lar han vare lenger, om dere er villig til å gå så langt. Det at han kommer fort burde ikke være noe problem for forholdet deres, og derfor burde du bare lære deg å takle det. Om lyset er av så kommer han som regel fortere, det er vertfall det "forskerne" sier. Skru på lyset! Og kanskje ikke lag så mye lyd, eller si ting som gjør han kåtere osv.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke svare som gutt, men råd som bunnet ut i "senk nytelsen hans" kan da umulig være bedre enn å si "det går fint". Ellers er det eneste jeg kan tenke meg at funker er å ta en samtale om det, gjerne utenom sengen, og absolutt ikke rett etter en runde. At han kommer fort er jo ikke nødvendigvis ett problem så sant det ikke er det samme som at han er ferdig og du ligger der og føler deg alt annet enn ferdig. Sex må ikke være inn og ut, det er mye annet å finne på, både før og etter den delen. Snakk sammen, finn ut av det sammen. Det er ham du har sex med, ikke forumet. =)

• Liker 3
Lenke til kommentar

Omfavn ham med dine armer og vær nær hverandre i 10-15 minutter. Så krever du en ny runde.

Noen ganger er det deilig med en kjapp runde også. Hvorfor ikke bare akseptere tilstanden fremfor å gjøre det til et problem?

Så du mener at det er greit at gutten kommer hver gang i løpet av 10 sekunder mens jenta er nødt til å akseptere å ligge der som en sakkosekk uten å få noe nytelse? Anonym poster: b8a5cf14b78966997dd28c4af29fbd62

Lenke til kommentar

Så du mener at det er greit at gutten kommer hver gang i løpet av 10 sekunder mens jenta er nødt til å akseptere å ligge der som en sakkosekk uten å få noe nytelse? Anonym poster: b8a5cf14b78966997dd28c4af29fbd62

Da kjører dere på med omgang 2 så fort det lar seg gjøre. Det at han kun varer i 10 sekunder er kun en ond spiral som foregår oppe i hodet hans. Prestasjonsangst. Og den blir neppe bedre om dere stopper sex-akten etter de 10 sekundene. Gå ned og sug han tom og be om å få bli slikket tilbake. Iløpet av slikkinga så vil han sikkert bli klar igjen for "penetrering" og da vil han automatisk vare mye lengre.

Det verste du kan gjøre er faktisk å avslutte det hele og gi signaler om at du er skuffet av "omgangen".

Det viktigste er å gi han en følelse av mestring. Det at han til stadighet ikke klarer å tilfredsstille deg er han nok veldig klar over selv, og det gjør det hele bare mye verre. Så da er det greit å kjøre på med litt oral først. Da har man på en måte klart å gi hverandre en orgasme allerede slik at stemningen ikke er fult så spent.

Endret av oophus_3do
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hahaha :rofl:

Om det er så ille og dere ikke er i noe forhold ennå, kan løsningen være å finne seg en annen. Virker som du ser på det som et veldig stort problem, og at det er noe som irriterer deg ganske mye. Folk er kjappe på å snakke om alternative løsninger, men med mindre dere allerede har skikkelige følelser for hverandre og er 'in love', ser jeg ikke helt grunnen til å måtte starte et forhold med å arbeide på et problem..

Kan desverre ikke gi noen tips til hva gutter som kommer for fort vil høre, men kan tenke meg til at de helst vil høre at de var flinke (alle vil heller ha ris enn ros, selv om de ikke har fortjent rosen), og ta ei runde til når de er klare.

PS: jeg baserer dette på at gutten ble omtalt som "han jeg holder på med".

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Hadde jeg vært gutten hadde jeg også kommet for fort, hadde dama bare ligget der som en slapp sakkosekk uten å gjøre noe som helst!

Du må slutte å forvente så sykt mye av gutten frøken, i allefall når du ikke bidrar til noe selv. Det er ikke slik at gutten skal gjøre ALL jobben heller!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...