Niklasp Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Ville heller sone én måned i fengsel.Mann valgte fengsel fremfor Xbox-spilling Lenke til kommentar
Kholdster Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Ok, la meg se, backlog of games på xbox, ps3 og pc - Check. Null tid til å få spilt de - Check. Fortsetter å kjøpe nye spill for å gjøre backloggen enda større - Check. Fanken, jeg flytter til Australia og utfører en mindre kriminell handling så jeg får spilt alle spilla jeg har brukt penga mine på Litt redd for at frua kommer etter for å slå meg hardt i hue med kjevla dog....... 5 Lenke til kommentar
Kholdster Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Ok, la meg se, backlog of games på xbox, ps3 og pc - Check.Null tid til å få spilt de - Check.Fortsetter å kjøpe nye spill for å gjøre backloggen enda større - Check.Fanken, jeg flytter til Australia og utfører en mindre kriminell handling så jeg får spilt alle spilla jeg har brukt penga mine på :pLitt redd for at frua kommer etter for å slå meg hardt i hue med kjevla dog....... wow, jeg digga akkurat mitt eget innlegg, noe som bare bekrefter min frykt for frua......... Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Var vel heller at han var dritlei av å sitte inne hele dagen og sjønte han kom til å brute husarresten. Valgte da å gå i fengsel for å slippe å bli bli tatt og få ekstra staff. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg