AfterGlow Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Hevder ingen ultrabooker med touch er lettere.Sonys nyeste bærbare PC er lett som en fjær Lenke til kommentar
uylum Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Spennende, har venta på no sånt:-D Lenke til kommentar
greenman Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 13 tommeren ser veldig fristenede ut. Gleder meg til å se hva de andre produsentene disker opp med Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 8000 for en 13" hørtes ikke så veldig avskrekkende ut. Kanskje ny pc på meg snart Lenke til kommentar
robertaksland Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Dette er veldig lovende. Håper det blir slutt på å lempe ut lavoppløste skjermer fremover. Denne 13"ern kan fort bli min neste pc men vil vente litt og se hva asus svarer med. Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Lekkert! Er spent på prisen, syntes ikke VAIOene har vært så rimelig tidligere. Er også nysgjerrig på hvordan karbonfiberet føles. Tynt karbonfiber gir ikke nødvendigvis noen bedre følelse eller utseende enn plast, og da foretrekker jeg aluminium. Lenke til kommentar
Sandnessen Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Virkelig ikke dum denne (store). Blir spennende å se hva annet lignende den nærmeste fremtiden har å by på! Lenke til kommentar
TeaBone Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Kjøpte min nåværende Vaio ultrabook for over 2 år siden, oppgradert til 8GB RAM og SSD. Skal det bli aktuelt å kjøpe ny må jeg i alle fall ha 16 GB RAM, men Haswell generasjonen ser ut til å legge seg på en "oppgradering" fra 4 til 8GB uten mulighet for å oppgradere selv. Bummer Lenke til kommentar
Newton Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 The Verge er ikke veldig imponert over byggekvaliteten: http://www.theverge.com/2013/6/4/4395926/sony-vaio-pro-review-were-going-to-war-with-the-macbook-air Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 (endret) The Verge er ikke veldig imponert over byggekvaliteten: http://www.theverge....the-macbook-air Jeg er ikke så imponert over at heller ikke de klarer å skille mellom opplevd kvalitet og faktisk kvalitet. Kanskje er byggekvaliteten dårlig, men det kan de ikke vite av å merke seg at den er mer bøybar. AtW Endret 7. juni 2013 av ATWindsor Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Dette er veldig lovende. Håper det blir slutt på å lempe ut lavoppløste skjermer fremover. Denne 13"ern kan fort bli min neste pc men vil vente litt og se hva asus svarer med. Zenbook Infinity: http://anandtech.com/show/7035/asus-zenbook-infinity-hands-on-with-the-most-beautiful-notebook-at-computex Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 The Verge er ikke veldig imponert over byggekvaliteten: http://www.theverge....the-macbook-air Jeg er ikke så imponert over at heller ikke de klarer å skille mellom opplevd kvalitet og faktisk kvalitet. Kanskje er byggekvaliteten dårlig, men det kan de ikke vite av å merke seg at den er mer bøybar.AtW At den er bøybar er vel et ganske viktig moment for mange uansett. Jeg gidder ikke bruker mange tusen kroner på en PC som bøyer seg når jeg skriver på den. Lenke til kommentar
chillnoqq Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Karbonfiber case er grunn nok til å kjøpe den i seg selv! At den veier 870g og har full hd på 11" er bare en stooor bonus! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 At den er bøybar er vel et ganske viktig moment for mange uansett. Jeg gidder ikke bruker mange tusen kroner på en PC som bøyer seg når jeg skriver på den. Det er sikkert viktig for noen kunder ja, det blir jo opp til den enkelte hvordan man verdsetter slikt, andre igjen er opptatt av lav vekt. AtW Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Synd den bare har Intel sitt skjermkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå