Dellers Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 (endret) Akkurat det mer klær synes jeg blir litt fjasete. Hvis man på død og liv må kle seg sånn og sånn tyder det på begrensa med personlig smak, og er det noe jeg synes er patetisk er det folk som på død og liv alltid svever med vinden om det så fører dem utfor et stup. Å være falsk vil aldri gi et godt inntrykk hos de aller, aller fleste. Vil man gå i eksemplene fra side 1, helt i orden, men nå er det nå en gang slik at folk er forskjellige. Klær bør være som musikk, man velger ut det man selv liker og gir en lang faen i hva som er in hos naboen. At man ikke kan gå med korterma rutete skjorter er f.eks. noe av det mest halvreligiøse jeg har hørt på lenge. Det gir ingen mening på noe plan, selv ikke langs bakken. For de fleste skjærer ikke draget seg på sånne trivielle ting, men på det faktum at man ikke har dette automatisk innebygde fjørtegenet de fleste er utstyrt med og/eller ikke har et kontaktnett der det finnes potensielle partnere. Endret 9. juni 2013 av Dellers Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Synes det er litt rart om det skulle stå så dårlig til med menn i dette landet og ikkje kvinnene. Sidan det er rundt om kring like mange menn som kvinner må det jo bety at andel single kvinner skal være rundt om kring lik single menn. Eller er det slik at norske kvinner som ikkje får seg mann finner seg ein utlending? Forstår ikkje helt at det skal være fleir frustrerte menn enn frustrerte furer. 80% av norske single kvinner puler 20% av norske menn. Det betyr at det er en hel del menn der ute som behøver å gro noen baller og begynne å få en mere målrettet tilnærming til damer. Du må gå opp til dem, og du må være han som får tingene gjort. Damer er så jævlig passive at hvis du selv er det, vil du ende opp med å miste de aller fleste som er interessert. 3 Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 80% av norske single kvinner puler 20% av norske menn. Det betyr at det er en hel del menn der ute som behøver å gro noen baller og begynne å få en mere målrettet tilnærming til damer. Du må gå opp til dem, og du må være han som får tingene gjort. Damer er så jævlig passive at hvis du selv er det, vil du ende opp med å miste de aller fleste som er interessert. Så at Norske kvinner er kjipe & passive må vi menn veie opp for ? hva med menn som ikke er typen til å gå fram til 10damer om dagen, brautene etc ? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 De fleste kvinner er passive. Beklager å måtte si dette, men det er forventet at mannen skal ta initiativet, uansett hvor mye man skulle ønske at det ikke var sånn. Du trenger verken å braute, eller å gå fram til 10 damer om dagen. Men det du må gjøre, er å gå bort til jenta du selv ønsker å prate med, og bli kjent med. Ikke sitt på ræva og forvent at hun skal kommer bort til deg. 3 Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 De fleste kvinner er passive. Beklager å måtte si dette, men det er forventet at mannen skal ta initiativet, uansett hvor mye man skulle ønske at det ikke var sånn. Du trenger verken å braute, eller å gå fram til 10 damer om dagen. Men det du må gjøre, er å gå bort til jenta du selv ønsker å prate med, og bli kjent med. Ikke sitt på ræva og forvent at hun skal kommer bort til deg. Gi Norske damer par glass hvitvin å de blir alt annet en passive hehe, men ser jo hva du sier er selv ganske klar over det.. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Så at Norske kvinner er kjipe & passive må vi menn veie opp for ? hva med menn som ikke er typen til å gå fram til 10damer om dagen, brautene etc ? Er dette problem for deg som har brukbar jiuju? Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Er dette problem for deg som har brukbar jiuju? brukbar jiuju? Nei jeg har selv ikke noe problem med andre kjønn utenom at jeg synes generelt Norske damer oftere en ikke både er kjipe og ser gamle ut i forhold til alderen. 1 Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 De fleste kvinner er passive. Beklager å måtte si dette, men det er forventet at mannen skal ta initiativet, uansett hvor mye man skulle ønske at det ikke var sånn. Du trenger verken å braute, eller å gå fram til 10 damer om dagen. Men det du må gjøre, er å gå bort til jenta du selv ønsker å prate med, og bli kjent med. Ikke sitt på ræva og forvent at hun skal kommer bort til deg. En av de første gangene jeg var på fest, kom en jente bort til meg å tok initiativet. Regner med at dette er noe som skjer 1 av 1000 ganger? Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 En av de første gangene jeg var på fest, kom en jente bort til meg å tok initiativet. Regner med at dette er noe som skjer 1 av 1000 ganger? Tja.. Dess penare du er, dess oftare skjer det. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 En av de første gangene jeg var på fest, kom en jente bort til meg å tok initiativet. Regner med at dette er noe som skjer 1 av 1000 ganger? Alle vil iløpet av en eller annen fest oppleve å bli sjekket opp av ei jente 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 (endret) Så kjem vel det siste spørsmålet: Kvifor skal menn virkelig ha kvinnefolk i førsteomgang? Eg driter personlig i det nå og sikkert seinare og. La meg være evig ungkar, så får det være greitt. Endret 9. juni 2013 av medlem-141789 Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Alle vil iløpet av en eller annen fest oppleve å bli sjekket opp av ei jente Utan unnatak? Kva for ei verd er det du lever i? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Så kjem vel det siste spørsmålet: Kvifor skal menn virkelig ha kvinnefolk i førsteomgang? For de fleste mennesker er sex og nærhet et behov som kan diskuteres å være på linje med behov for mat og søvn. Å gå uten dette i lengden kan ødelegge deg emosjonelt og psykisk. 4 Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 For de fleste mennesker er sex og nærhet et behov som kan diskuteres å være på linje med behov for mat og søvn. Å gå uten dette i lengden kan ødelegge deg emosjonelt og psykisk. Ok, fint for dei. Eg personlig får holde meg til mat, drikke og søvn. Så får dykk som blir ødelagt emosjonelt og psykisk slite med helsa. Lenke til kommentar
Arcturus2 Skrevet 9. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2013 Ok, fint for dei. Eg personlig får holde meg til mat, drikke og søvn. Så får dykk som blir ødelagt emosjonelt og psykisk slite med helsa. Jeg tror intimitet, seksualitet, nærhet, og opplevelser av dyp kjærlighet, omsorg, forelskelse, spenning, etc er dypt menneskelige behov som er grunnleggende for at et levd liv skal ha mening. Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 For de fleste mennesker er sex og nærhet et behov som kan diskuteres å være på linje med behov for mat og søvn. Å gå uten dette i lengden kan ødelegge deg emosjonelt og psykisk. +1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 (endret) Jeg tror intimitet, seksualitet, nærhet, og opplevelser av dyp kjærlighet, omsorg, forelskelse, spenning, etc er dypt menneskelige behov som er grunnleggende for at et levd liv skal ha mening. Eg kan forstå det at eit anna menneske får liv er ein meining, men kvifor er dette du skriver meiningar i seg sjøv? Intimitet, unødvendig og sjukdomspredande. Seksualitet, sjukdomsspredande og flaut. Kjærlighet, kva er poenget? Omsorg, ok dette kan være bra. Forelskelse, poengløst. Endret 9. juni 2013 av medlem-141789 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Hvorfor leser jeg dette innlegget? Lenke til kommentar
IQ84 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Eg kan forstå det at eit anna menneske får liv er ein meining, men kvifor er dette du skriver meiningar i seg sjøv? Intimitet, unødvendig og sjukdomspredande. Seksualitet, sjukdomsspredande og flaut. Kjærlighet, kva er poenget? Omsorg, ok dette kan være bra. Forelskelse, poengløst. Tror du skal være forsiktig med å undervurdere hvor viktig menneskelig kontakt er. Jeg kan ramse opp en mengde grunner, både evolusjonere og psykologiske, for at kjærlighet, intimitet og forelskelse er nødvendig, men er ikke at det føles godt grunn nok i seg selv? Selv har jeg faktisk vanskelig med å se meningen uten disse tingene... Vi er sosiale dyr. 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Menneskelig kontakt er viktig, men er ikkje enig i at det er viktige av dei grunnane du siktar til. Og nei, det føles godt av ein grunn, det er ikkje ein grunn fordi det føles godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå