Tritrine Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Har du, eller har du barn som har blitt mobbet av skolens ansatte? Hører gjerne fra deg. Her er vår historie: http://episteme.blogg.no/1369302799_pent_brev_til_landets.html Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 JA, rettslære læreren min var rasist, han kunne liksom be ei jente med kurdisk bakgrunn om å være stille fordi hun " snakket for høyt eller forstyrret" når hele klassen snakka, " Det er deg jeg hører". Og han kunne si ting som jeg ikke husker så godt nå men alle i klassen kunne merke at det pågikk forskjellbehandling. Enten ved at han ignorerte deg, eller ved at han hele tiden kom med disse rasistiske kommentarene, eller ved at han ikke hadde rettet prøven din 100%, i Eksamen så hadde han ikke sett 2 sider 10 jeg hadde skrevet. " han bare greit og gav meg automatisk en karakter opp uten å se det nøye, men jeg pekte på at jeg hadde tatt med et par ting. Ellers er de fleste av skolens ansatte herlige mennesker som kjemper mot mobbing, men det finnes alltid noen lærere som skal være kjipe enten fordi de er gamle,rasister eller har det vondt med seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå