James Bond Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Heey jeg bare lurte siden får mail fra dem hele tiden at det er noen som passer til meg.. Men er det noen her som virkelig vet om denne siden er good stuff? Har ikke vært borti noe annet enn sukker, Og der ga jeg opp. Men prøvde ut C-Date men det koster en del så jeg har lagt det litt på hold.. Til nå.. Er det brukbart eller bare svindel? Syns prisene er litt stive. Men det er jo fort andre ting som også kan bli stivt Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 De fleste jeg kjenner som bruker slike sider bruker dem kun som sexdating. Lenke til kommentar
Arcturus2 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 C-date er antakeligvis 90% menn. But if thats your thing... Jeg dømmer ikke. Uansett sak; Har du ikke fått napp gjennom sukker.no får du ikke med noen andre datingtjenester. Sukker.no er klart størst i Norge. Lenke til kommentar
smirre Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Har nå registrert meg på diskusjon.no kun for å advare flest mulig mot C-date. Maken til scam skal du lete lenge etter. Min erfaring etter en mnd betalende medlem er at det ikke finnes noen ekte profiler. All kommunikasjon med "jentene" du treffer går ved hjelp av google translate, og ut i fra hva jeg kan se er alle samtlige med falsk profilbilde. Anbefaler alle å holde seg laaaaaaangt unna c-date og bruk heller penger på sukker og match. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Falske profiler florerer vel overalt på slike sider, og man spekulerer vel i kåte menn som er villige til å betale for medlemskap for å kunne grafse til seg onenight stands. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå