Jørgen Sørheim Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Brukernavn: psilocybe Kandidatnivå: pingle Personlig utfordring: å faktisk poste noe Utstyr: X-Pro1 + 35mm i hovedsak. Kanskje litt 5D mk3 og OM-D innimellom. 1. juni. Pedro på jobb. 3. juni. Stolpe. 5. juni. Gazpacho. 6. juni. Blings med makrell. 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Brukernavn: psilocybe Hyggelig at du blir med. Personlig utfordring: å faktisk poste noe Det kan være lett å trekke litt på smilebåndet av en slik utfordring; men jeg har fått meldinger fra andre (utenfor forumet) at det kan virke skummelt å bli med på festene her inne - og det er jo ikke meningen. Nå vet jeg ikke om du er en av de; jeg bare misbruker posten din for å oppmuntre andre til å våge å bli med Portrettet av av Pedro liker jeg godt; dette er en etterbehandling etter min smak. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Det ble jo et variert utvalg her de første dagene.... Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Flotte bilder. Med nr 1 som favoritt! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2013 12. Juni. Ramsløkblomster. 17. Juni. Takeaway-blings. 19. Juni. Kiss, kiss. 19. Juni. Kill, kill. 26. Juni. Cruiseskip til kai. 30. Juni. Espresso. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Fint utvalg her....jeg liker Ramsløk, blomstene kan spises ja. ..og den brødblingsen så innbydende ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå