norpheus Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Finnes det et program som gjør at du kan stenge ute en bestemt bruker når du er på LAN?? det er en speisell bruker jeg skulle hatt stengt ute fra min maskin når jeg skal på LAN sanart,,, Lenke til kommentar
BBC Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Hvilket OS bruker du da? Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 I Windows NT/2000/XP så kan du jo opprette brukere som skal ha tilgang til filene dine. Hvis du i tillegg har NTFS så kan du spesifisere hvilke mapper/filer som de forskjellige brukrene skal ha tilgang til. Hvis du sitter med Win98/Me - Oppgrader eller installer på nytt. (2000/XP) Absolutt å anbefale. Hvis du bruker Windows 2000/ XP : Høyreklikk på "My computer" Velg "Manage/Behandle" Velg "Local users and losers" Høyreklikk på "Users" -> "Add loser" Gi ham rettigheter. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Kom til å tenke på at hvis du har en brannmur (F.eks. ZoneAlarm) kan du blokkere IP'en til din "uønskede venn" via "Restricted Zone" (finnes i pro trial og pro fullversjon). Finnes sikkert også mange andre programmer ute på web'en som kan blokkere enkelte adresser. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 I win9x kan du bruke Netwatch til å hive han ut hver gang han prøver seg, ellers vet jeg ikke om noe (funka fint på TG). Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Dette passer bedre under internett/nettverk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå