AnonymDiskusjon Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Har en god stund visst hvem denne gutten var, og vi var ute for noen måneder siden hvor vi rota litt. Jeg har aldri sett på han som en gutt jeg ville bli noe spesielt kjent med, men nå den siste har vi vært litt sammen, og jeg kan nå nesten si at jeg har falt for han. Han er en veldig kjekk og målbevisst fyr, og har nok en del backups om det skulle gå sheis med oss to. (jeg tror ikke det gjør det) Jeg har sagt nei til sex nå de to siste gangene vi har vært sammen fordi jeg vil bli bedre kjent med han...(og litt delvis for å holde han gående ) Men nå klarer jeg snart ikke å holde meg lengre.. vil liksom ikke at spenningen skal bli borte om vi har sex nå til helgen... Så hva tenker dere? Har lyst til å holde på denne gutten Hva er et lurt sjakk-trekk? Anonym poster: b4a1444aab4deb5be8aacf1ac77e2ca1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Kjør på, du. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Nja, virker som om du tviler ganske mye. Hvis han er så opptatt av sex at han ikke klarer å vente, da er det bedre å bare droppe det hele. Og at han har et par å falle tilbake på hvis det går skeis? Hva slags fyr er dette egentlig? Nei vet du hva, høres mer ut som om du er stupforelsket i ham, men at han har noe helt annet i tankene. Ikke vet jeg. Lenke til kommentar
Populært innlegg Kazuo Skrevet 6. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 6. juni 2013 Lureste er å ikke være en luremus.. 13 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2013 Nja, virker som om du tviler ganske mye. Hvis han er så opptatt av sex at han ikke klarer å vente, da er det bedre å bare droppe det hele. Og at han har et par å falle tilbake på hvis det går skeis? Hva slags fyr er dette egentlig? Nei vet du hva, høres mer ut som om du er stupforelsket i ham, men at han har noe helt annet i tankene. Ikke vet jeg. Neinei. Dette har jo selvfølgelig holdt på en stund! Og han er jo gutt, naturlig at han vil ha det vil jeg tro! Men jeg skjønner godt hva du mener. Med falle tilbake på mener jeg i den forstanden at han er en veldig attraktiv gutt som ikke har problemer med å finne seg andre jenter. Jeg personlig har ikke noe i mot å ha sex med han nå, men jeg tenker.. "Er det lurt? eller burde jeg vente litt til?" :-) Anonym poster: b4a1444aab4deb5be8aacf1ac77e2ca1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Slutt å plage ham. Ha sex med mannen. 5 Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 eller rund kn*ll han ja.... Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Gjelder nok ikke alle, men personlig får luremus meg til å miste interessen med en gang. Slik "lek" orker jeg ikke. Vil du, så gjør du det. Verre er det ikke. Vær bare sikker på hensiktene hans, så du unngår å bli såret. 2 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Nja, virker som om du tviler ganske mye. Hvis han er så opptatt av sex at han ikke klarer å vente, da er det bedre å bare droppe det hele. Og at han har et par å falle tilbake på hvis det går skeis? Hva slags fyr er dette egentlig? Nei vet du hva, høres mer ut som om du er stupforelsket i ham, men at han har noe helt annet i tankene. Ikke vet jeg. QFT. Lenke til kommentar
Arcturus2 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Jenter har jo også lyst da. Det er jo ikke slik at jenter bare har sex fordi vi menn vil ha det. Det er jo en toveis kommunikasjon hvor begge parter skal få et fysisk utbytte. (Med mindre mannen er ego i senga, da.) Hvis du er opptatt av å være jomfruelig, pertentlig og pen, så anbefaler jeg deg å ikke ha sex i det hele tatt. Det forringer visstnok slike kvaliteter. (Syke perspektiver.) Hvis du er mer normal anbefaler jeg deg å kose deg og følge hjertet:) Livet handler om kjærlighet! <3 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Og at han har et par å falle tilbake på hvis det går skeis? Hva slags fyr er dette egentlig? Det må nok være en voldelig fyr, helt klart. BAD BOY!!!!111 Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Gjelder nok ikke alle, men personlig får luremus meg til å miste interessen med en gang. Slik "lek" orker jeg ikke. Vil du, så gjør du det. Verre er det ikke. Vær bare sikker på hensiktene hans, så du unngår å bli såret. This.... Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Du seier han er attraktiv og ikkje har problem med å få seg fitte... Er du heilt trygg på at du er den einaste jenta han har fokus på? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2013 Du seier han er attraktiv og ikkje har problem med å få seg fitte... Er du heilt trygg på at du er den einaste jenta han har fokus på? Helt sikkert ikke enda, men jeg tror jeg har det som skal til for å få denne gutten veldig PÅ. Og det vil jeg jo, altså ikke misforstå meg, jeg vil ikke ha noe kontroll eller noe sånt over han. Men hadde vært gøy å fått noe litt seriøst for en gangs skyld. Og han virker som den type gutten det kunne skjedd med. Takk for fine svar!! Det var til hjelp noen av dere. Anonym poster: b4a1444aab4deb5be8aacf1ac77e2ca1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå