*F* Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Var innom den lokale bruktbutikken i dag og fikk med meg et slikt ethernet/wlan overvåkningskamera: http://www.imogenstudio.com/cam.php På min Samsnug Galaxy S har jeg installert tilhørende androide app: https://play.google....ture=nav_result Når kameraet er på (tilkoblet strøm) lyser det rødt samtlige leds rundt kameraet, med unntak av det øverste. bak påakameraet lyser ingen lamper, men kobler jeg kameraet til en svitsj indikerer svitsj kontakt mot kamera da aktuell lan port lyser. ihht veiledningen for kameraet skal det komme opp et nytt wlan med navnet "+CAM<4 siste siffer i MAC adresse>", men ingen slik nettverk kommer opp, har slått wlan på på kamera med bryter bak på kameraet. finner hverken nettverket med telefonen eller med en laptop jeg testet med. I ruteren hvor kameraet er tilknyttet finner jeg ikke heller oppført kameraet, det har altså sannsynligvis ikke motatt noen ipadresse fra ruter da ingen av max adressene sammsvarer med hva kameraet ihht klistermerket skal ha. Så jeg sør dere, noen forslag? Endret 6. juni 2013 av Evelen! Lenke til kommentar
weibell Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Hei, Jeg har akkurat samme problemet! Har du funnet utav det? Karoline. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Det kan være så enkelt som at kamera er defekt. I ordered 3 of these cameras for our store. 1 arrived DOA, 1 produces a garbled image, and 1 is presumedly working, but I can't get the app to launch. The app is very unpredictable. It crashes often, and right now I can't log in at all.In theory it's great. It was very easy to set up. But the post setup experience has been horrible and altogether useless.I really hope they get it working right. The app needs a LOT of work and the quality control in manufacturing of the cameras needs to step way up.UPDATE: Went from 2 stars to 1. The 3rd camera was dead when I got to work this morning after being plugged in just since the end of the day yesterday. Had issues being able to log into the app, kept getting error messages saying my credentials were wrong. Nothing changed since the last time I logged in. Tried getting to their website, dead end.The most disappointing point here is that this product, if it worked at all, would be awesome. It's so easy to set up, but the utterly fails on every point after that. It seems like more money was spent on the packaging than on making a quality product to put inside. Bummer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå