GRØNÅS Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Hadde berre lyst til å leggje til ein poll for å sjå kor få som faktisk likar gamalost. Eg kan tross alt bli overraska og kanskje det er longt fleire enn meg som likar det. Eg DIGGAR det! Gjerne diskuter om gamalost. Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Der er vel berre ekte nordmenn og franskmenn som elskar ost med smak. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Da er ikke jeg ekte nordmann. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 (endret) Heh, ekte nordmenn liker Norvegia, men kan av og til ta seg en skive Jarlsberg for å tøffe seg. Trist med tanke på utvalg. Jeg liker all ost jeg har smakt hittil. Gammelost er ikke en favoritt, det går nå ned, det også. Endret 7. juni 2013 av Phileas Fogg Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Gammalost er digg! Har likt den siden jeg var liten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå