Rustymagus Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 ? Det er en ære å spille ham, sier skuespilleren. Les hele saken Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Greit nok. Litt rart å skifte stemmeskuespiller, når figuren i så stor grad forbindes med Hayter. Men jeg vet nå egentlig ikke hvor god stemmeskuespiller Hayter noen gang var. I 1998 var det kanskje et par steg over andre, men ikke nå lenger. Så får vi se om Sutherland gjør en god jobb, eller bare blir et kjent navn på coveret. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Mulig han trår på tynn is angående fansen nå, men jeg tviler uansett ikke et sekund på at Kojima tar de riktige valgene. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Blir nok litt uvant, men når jeg tenker meg om så var det ikke mye variasjon i stemmen på Snake fra før av. Ble litt lei av hele karakteren i fireren. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Tenker jeg meg litt om så var nok Hayter best i det første MGS spillet, OK i MGS2 også. I og med at ikke Hayter hadde stemmen til Big Boss i MGS 4 så burde han strengt talt ikke gitt stemmen til Solid Snake der heller. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Sutherland hadde vel også stemmen for en av karakterene i Call of Duty: World at War? 1 Lenke til kommentar
-CerN- Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Utrolig skuffende... Syns ikke han passer i det hele tatt. Snake blir aldri den samme uten Hayter. 3 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Typisk hollywood bullshit. Ta vekk levebrødet til stemmeskuespillere og gi det til Hollywood kjendiser som ikke gir faen i prosjektet, de skal bare ha more money. Skuffet over Kojima, hypen er helt borte for spillet nå. Håper dette er for og hype neste spill enda mere hvor David Hayter og ordentlige Snake kommer tilbake. Visst han hadde gitt Originale Snake til hollywood boy, all hell would break loose. http://www.youtube.com/watch?v=GVhvrgQIPOU ----------------------------------------------------------------------------------------------------- http://www.youtube.com/watch?v=DZTdr0j1Q60 Her er hvorfor Hayter SkAL vere Snake. du vil aldri se hollywood boy gjøre slike opptreden, Pluss at dette ligger i yrket hannes . ------------------------------------------------------------------------------------------------------ Endret 6. juni 2013 av Realzi Lenke til kommentar
Kajo2k Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 So, basically, Kojima recast the part of one of his long-time partner and friend without telling him, and made an live event about it... And only about it.Dick move. 1 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Hmm, da kunne de jo like gjerne brukt Andrew Dice Clay. 1 Lenke til kommentar
Rustymagus Skrevet 6. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Typisk hollywood bullshit. Ta vekk levebrødet til stemmeskuespillere og gi det til Hollywood kjendiser som ikke gir faen i prosjektet, de skal bare ha more money. Det kan jo være at Keifer Sutherland faktisk snakker sant i videoen, og at han vil at prosjektet skal lykkes? I tillegg tror jeg ikke David Hayter sulter i hjel av at han ikke får spille Snake. Han tjener forsåvidt greit med penger som manusforfatter. Det er ikke sånn at stemmeskuespillere lever fra lønning til lønning. Endret 6. juni 2013 av Jens Erik 2 Lenke til kommentar
SoapMacTavish Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 this is WROOOOOOOOONG!!!!!!!! 1 Lenke til kommentar
Afarin Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Verste nyheten for min del, da blir det ikke noe MGS5 på meg. Hayter definerte den rollen for meg, dette blir bare som å se Snake dubba av 24 fyren. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Dette kan faktisk vere en spøk fra kojima David sine litt over the top frekke tweets (og de bare fortsetter og komme inn) pluss at ingen har nevnt hvem som skal spille mr Ishmael http://metalgear.wik...om/wiki/Ishmael Og se på dettehttp://www.imdb.com/title/tt2801934/ Bland det med litt rare bilder av Keifer når han hermer etter Snake , nesten som det bare er tull http://kotaku.com/we...s-the-511719766 .... Kojima troller du igjen? Endret 6. juni 2013 av Realzi Lenke til kommentar
Einelbraos Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Greit nok. No har ikkje eg gidda å saumfart nettet, men fins det noko grunnlag for at Hayter ikkje vart spurt, anna enn det som står i denne artikkelen? Eg likte Hayter godt, men skal sjølvsagt gi Kiefer ein sjans. Eller to. Blir nok bra til slutt. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Siden jeg kun så 1 sesong med 24, er det 0 problem. Kjør på, kiefer kan sine saker! Keifer* lol.. Endret 6. juni 2013 av Alekpowah Lenke til kommentar
HeatedCoffee Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Det skal nevnes at dette ikke er første gang Snake får stemmen sin fra en annen en David Hayter; I MGS4 ble Big Boss - som jo er hovedpersonen selv i MGS5 - spilt av Richard Doyle. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 HOLY FUCK DAVID HAYTER ER MED I SPILLET! Dette er bare en ny hoax av Kojima. I love you Kojima<3 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 HOLY FUCK DAVID HAYTER ER MED I SPILLET!Dette er bare en ny hoax av Kojima.I love you Kojima<3 Uten kilder blir dette kun en tom påstand, så om det stemmer må du gjerne komme med bevis! Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 HOLY FUCK DAVID HAYTER ER MED I SPILLET! Dette er bare en ny hoax av Kojima. I love you Kojima<3 Kilde takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå