-Jensen Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Har lett litt rundt på nettet og funnet en harddisk som vistnokk sko være veldig bra og bilig men er ikke sikker på om den passer i min datamaskin :8 Her er link til nøyaktig den som står i min pc no : http://www.proshop.n...paign=pricesite Og her er den nye som jeg snakket om : http://www.pixmania....k-momentus.html Takker for svar Endret 6. juni 2013 av -Jensen Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Ja, den vil passe. Begge er 2,5" og bruker S-ATA-tilkobling. Endret 6. juni 2013 av TMB Lenke til kommentar
-Jensen Skrevet 6. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2013 Oki takker , da bestiller jeg den Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Er det i en bærbar må du huske på å skru av alt av monterings kit fra den gamle disken. Ramme , connector, etc å sette dette på din nye 2, 5" disk. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 (endret) Får jo håpe det er trykkleif hos Pixmania når det gjedler høyden på den Momentus disken, de påstår nemlig at den har en tykkelse på 9,7 cm. Tror nok det riktige skal være 9,7 mm. Endret 7. juni 2013 av Chavalito Lenke til kommentar
-Jensen Skrevet 7. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2013 Ja skal i en bærbar pc, skal bli moro å se hvor stor forskjell det er på den og min gamle. Bestilte den i går så regner med at jeg har den iløped av neste uke Lenke til kommentar
-Jensen Skrevet 7. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2013 Når jeg har montert harddisken vil win7 innstaleres da eller må jeg bruke plate for å kunne innstalere den ? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Du må nok bruke plata for å installere Windows 7 eller du kan klone den gamle disken til den nye. Lenke til kommentar
-Jensen Skrevet 7. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2013 hvordan kloner man en hard disk, har ikke plata til win7 men har til win8 men vil helst beholde win7 vist det går Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Du kan bruke f. eks Paragon til å ta backup av den gamle disken og så restore det til den nye, men da vil du trenge en ekstern USB disk. Ellers finner du flere gratis porgrammer på denne siden. Har du nøkkelen til Windows 7, kan du laste ned en iso fil av det og brenne til DVD og installere fra plata. Lenke til kommentar
-Jensen Skrevet 7. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2013 (endret) Har nøkkeln, og plate men vet ikke hvor man får iso filen skal se om man kan få den gjennom windows sin side EDIT: Fant iso fil og program for å brenne det på dvd plate Endret 8. juni 2013 av -Jensen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå