Gå til innhold

Gir politiet lov til å bruke flere bevis fra hemmelig overvåking

Anbefalte innlegg

De som jobber i Politiet er bare mennesker som du og jeg; fedre, mødre, søsken, onkler & tanter.. :) De flyr ikke rundt med en lapp på øyet, og under piratflagg..! De har som du og jeg, et ønske om å gjøre en så god og redelig jobb som mulig.. Politiet har en hard intern justis, og bryter man lovverket, blir det slått hardt ned på..

:)

De som jobbet i SS var også "bare mennesker som du og jeg"

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

Vel, tror du må skille mellom «snørr og bart» her altså. Det fantes også leger i SS som drev med utstrakt «forskning» og tortur på mennesker, selv om den legen som treffer i dag ikke driver med det samme..

Ønsker du å bli tatt seriøst, så burde du finne deg andre innfallsvinkler..!

Lenke til kommentar

Vel, tror du må skille mellom «snørr og bart» her altså. Det fantes også leger i SS som drev med utstrakt «forskning» og tortur på mennesker, selv om den legen som treffer i dag ikke driver med det samme..

Norske leger drev tvangssterilisering av Sigøynere helt frem til 1977.

Poenget gikk deg hus forbi, at Politifolk/SS er mennesker, som alle andre, betyr ikke at det de driver med er bra.

Vi er godt kjent med at det ikke er noen umulighet å være ett monster, uten at det endrer andre roller samme individ har.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Bare for å gjenta meg selv.. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

en ting er massiv systematisk overvåkning, det er noe alle land med muligheter bedriver, noe helt annet er det den dagen den sittende regjeringen går inn for å missbruke det. usa bruker allerede twitter og facebook som en temperatur måler i befolkning ang. saker som aktuelle og for å drive bedre rettet politikk.

problemet kommer når man begynner å missbruke dette for å sikre seg videre makt, tenk på norge f.eks. vi har ingen begrensning på hvor lenge en person kan sitte som statsminister. hva om stoltenberg begynte å missbruke denne makten med overvåkning ved å overvåke politiske konkurrenter på flere nivåer. hva gjør man den dagen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124
vi har ingen begrensning på hvor lenge en person kan sitte som statsminister

Vi har noe som heter valg, stortingsvalg. Dette gjennomføres etter internasjonale regler med valgobservatører til stede. Dette skjer hvert 4 bidige år.. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Inntil de "folkevalgte" velger å bevilge seg selv ett ekstraår, og ett til, ...

...

Fortjener egentlig ingen kommentar.. men det er også en kommentar. Jeg tror du vet hvor jeg vil hen..

Lenke til kommentar

Norske leger drev tvangssterilisering av Sigøynere helt frem til 1977.

Og de drev med lobotomerng av psykistriske pasienter omtrent like lenge.

De drev også medhemmelige mind-control eksperimenter i samarbeid med cia i 50 og 60 årene.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...