AnonymDiskusjon Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Som sagt i emnetittelen så har jeg den siste uken slitt med at jeg har fått store hudflak fra hodebunnen liggende i håret mitt, noe jeg er ganske sikker på at kommer av kløingen min. Dette har aldri vært et problem før, og kom først nå for ca. en uke siden. Er så irritert nå at nå orker jeg ikke mer.. har ikke lyst til å gå på skolen lengre fordi det ser helt jævlig ekkelt ut! Noen som har noen gode råd å komme med? Hilsen gutt, 16 år Anonym poster: 29397a3822d0f98cda5e84b62c42626d Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Det kan være det er noen hårprodukter som du bruker du ikke tåler. Prøv å bytte de ut og se om det hjelper. Det kan hjelpe med shampo uten parfyme eller fungoral shampo på apoteket. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2013 Hmm, det er godt mulig. Har egentlig aldri brydd meg noe særlig om hvilken shampo jeg brukte, men kanskje det blir annerledes fra nå av. Noen forslag til slike produkt? Anonym poster: 29397a3822d0f98cda5e84b62c42626d Anonym poster: 29397a3822d0f98cda5e84b62c42626d Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Head & shoulders fungerer fint for min del. Har du tykt hår? Jeg har veldig tykt hår og når det har gått en tid siden jeg har vært hos frisøren, begynner jeg å klø og flasse. Det blir klamt og lite luftig for hodebunnen... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2013 Har ganske tykt hår ja, og er vel kanskje en måned siden jeg klipte meg sist. Hadde tenkt å gjøre det imorgen, men tror at det blir sykt kleint og flaut for meg å sitte i frisørstolen med dusinvis av store hudflak i håret.. Anonym poster: 29397a3822d0f98cda5e84b62c42626d Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Head&Shoulders. Og drit i å ha håret fullt av voks og faenskap. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 kanskje du har http://en.wikipedia.org/wiki/Psoriasis , det har jeg i hårbunnen og det er et helvete 2 Lenke til kommentar
gutt1696 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) IcedInsanity: Har alltid brukt voks. Saken er slik at det er en stund siden jeg klipte meg. Når håret ble litt for langt sluttet jeg å bruke voks, rett og slett fordi at håret mitt er såpass tykt at det ikke er noen vits. Vel en uke eller to etterpå skjer dette. Synes det er rart, for jeg har brukt voks i årevis og aldri hatt noen problemer. TS Endret 6. juni 2013 av gutt1696 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Frisøren har helt sikkert vært borti flass før. Kanskje du kan spørre om noen tips fra frisøren også! Lenke til kommentar
gutt1696 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) kanskje du har http://en.wikipedia.org/wiki/Psoriasis , det har jeg i hårbunnen og det er et helvete Kan se litt røde flekker rundt om kring på hodebunnen min, men kan dette være pga. psoriasis eller rett og slett fordi jeg har klødd meg? TS Endret 6. juni 2013 av gutt1696 Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Det kan skyldes kløe. Frisørene er vant til litt av hvert så ikke tenk på det. Be frisøren tynne ut godt, så skal du se det hjelper!! Lenke til kommentar
gutt1696 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Får vel ta turen til frisøren ja, bedre å få det overstått så fort som mulig enn å prøve ørten forskjellige produkter som ikke passer min hud, som i værstefall kan gjøre vondt verre! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) kanskje du har http://en.wikipedia.org/wiki/Psoriasis , det har jeg i hårbunnen og det er et helvete Det hadde jeg i hodebunn i årevis. Prøvde alt mulig av dyre spesialshampooer. Men så byttet jeg til Head & Shoulders, og da forsvant det for godt. Jeg ble hyggelig overrasket. Endret 6. juni 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 (endret) Av og til kan det hjelpe å bytte om på shampooer. Jeg har minst 2 stk i dusjen som jeg roterer på, ellers begynner hodebunnen min å klø noe helt forjævlig og jeg klør meg selv til blods. Edit: Brukte 400 kr på en ''frisør''shampoo hos frisøren engang.. kommer ikke til å gjøre det igjen. Føltes som om skalpen min ble svidd av og flassen ble mye mye verre. Endret 7. juni 2013 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå