LarZen Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Starter om 10min ca. EDIT: Er live nå. http://kotaku.com/wa...dium=Socialflow Endret 6. juni 2013 av _LarZen_ 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Keifer Sutherland som Snake...oj oj. Endret 6. juni 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Gikk de nettopp Jack bauer on me arse. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2013 Hadde håpet dem ville vise noe nytt jeg da...men Castlevania lords of shadow 2 så jo rimelig konge ut da. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Var forberedt på mer jeg òg.. Men med Kiefer Sutherland i rollen som Big Boss? Hadde håpet på David Hayter, men men.. Blir sikkert fint med litt forandring. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Gratulerer hollywood.... Dere har igjen tatt jobben fra en ordentlig stemmeskuespiller og plassert det med en Hollywood skuespiller... Dette var weak Kojima... hypen min for spillet er nå ødelagt, siden David var Snake for meg, og hvorfor i helvete har de japanske samme stemme som alltid, men engelske ikke? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Jeg skjønner ikke helt trangen etter å videreføre en rollefigur med en ny stemmeskuespiller. Ubisoft gjorde det samme med Sam Fisher. I dette tilfellet er det nesten enda verre, siden Kiefer Sutherland ER Jack Bauer. Det kan bli vanskelig å spille spillet uten å tenke "TELL ME WHERE THE BOMB IS?!". Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Gratulerer hollywood.... Dere har igjen tatt jobben fra en ordentlig stemmeskuespiller og plassert det med en Hollywood skuespiller... Dette var weak Kojima... hypen min for spillet er nå ødelagt, siden David var Snake for meg, og hvorfor i helvete har de japanske samme stemme som alltid, men engelske ikke? Ser ut som om de fleste er ganske fornøyde etter hva jeg leser på nett, og at Hayter sitt stemmeskuespill var forferdelig forrige spill. Jeg har ikke spilt det, så jeg aner ikke. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Tror det kan bli bra jeg, men nå har jeg ikke noe religiøst forhold til Metal Gear Solid heller da. Keifer Sutherland har jo en karakteristisk stemme som kan nok fungere bra i et spill. Gjenstår å se selvfølgelig, hadde det ikke vært bra så hadde vel aldri utviklerne kjørt med den stemmen. Virker som endel har et religiøst forhold til det her...litt små ekkelt egentlig. EDIT: Og når David Hayter små furter på twitter så øker ikke sympatien min ihvertfall.. Endret 6. juni 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 EDIT: Og når David Hayter små furter på twitter så øker ikke sympatien min ihvertfall.. 1 Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 David (eller hvem det nå er som styrer FB sida hams.. Emma?) har jo lenge vært furten over dette. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Har trua på Kiefer, men som ein stor fan av 24 kommer eg nok berre til å hørre Jack og det er jo litt synd. Ellers trur eg han gjør det bra. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 David ligner på Solid Snake også. Lurer på om Snake er tegnet etter han . Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Så du har ved andre ord ikke sett Escape from New York? 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Dere har jo ikke peiling om Metal Gear Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Ja dette var morsomt? At en person som har 100 ganger mere penger en deg kommer og tar jobben din, Spar meg , dette var patetisk av deg. Endret 10. juni 2013 av Realzi Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Haha, altså, om jeg ikke får lov til å komme inn på jobben et års tid så hadde jeg vel forstått at jeg ikke hadde jobben lenger. Og greia er heller ikke penger, det er at fyren hadde vært mye flinkere enn meg i jobben. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Haha, altså, om jeg ikke får lov til å komme inn på jobben et års tid så hadde jeg vel forstått at jeg ikke hadde jobben lenger. Og greia er heller ikke penger, det er at fyren hadde vært mye flinkere enn meg i jobben. Hahahahaha Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Nye traileren som ble vist nylig på E3: Ocelot kjente jeg ikke igjen i begynnelsen før han ble presentert med navn litt ut i traileren. En del nye ansikter òg. Likte veldig godt Quiet <3 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Haha, altså, om jeg ikke får lov til å komme inn på jobben et års tid så hadde jeg vel forstått at jeg ikke hadde jobben lenger. Og greia er heller ikke penger, det er at fyren hadde vært mye flinkere enn meg i jobben. Beklager for drunk outburst i går. Men desverre etter og ha sette traileren så passer ikke stemmen hannes inn som Big Boss, PLuss at han er ikke flinkere, han bare bruker sin egen stemme. Det eneste jeg vil høre er hovedpersonen i 24 sine ord komme utifra big boss sin munn. Ser ut at Kojima har gjort en stor feil på grunn av sin fandom av Hollywood. Han er ikke der for stemmen men for hvordan han ser ut og kroppen sin, Dette sant for Kojima har selv sagt det, Endret 11. juni 2013 av Realzi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå