Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er grunnen til at dere gutter ikke vil ha sex?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje telefonen hans gikk tom for batteri og han la den til lading mens han sitter å gamer svett i et annet rom?

Det at han ikke svarer deg innen to timer behøver ikke bety noen ting.

Så jævlig sant!

Kanskje telefonen hans gikk tom for batteri og han la den til lading mens han sitter å gamer svett i et annet rom?

Det at han ikke svarer deg innen to timer behøver ikke bety noen ting.

Da burde mobilen vært ferdiglada nå.

Joda, han kunne vell svart - men dersom dere bare er pulevenner så skjønner jeg ikke hvorfor du tar slik på vei. Han er vell opptatt med noe?

Tror heller problemet her er at du begynner å få følelser for gutten :)

Visste jeg kom til å få noen slike svar, men kan jeg få lov til å garantere deg 1 ting?:

Nei, jeg har NULL følelser for denne gutten, Problemer er rett og slett at jeg er ei ekstremt kåt jente, alle vennene mine vet dette haha, og går jeg mer enn 1 uke uten sex så klikker det for meg... Derfor trenger jeg pulekompisen min, nå!

Kanskje mor så meldinga og gidde karen ris på rompa, og ga han pulenekt?

Hahahahha!....

Det kan hende vi er slitne. Vi kan være stressa. Noen ganger hender det vi har lyst til bare å ligge og kose. Vi kan være sure for noe. Det kan hende vi rett og slett ikke har lyst den dagen. Det kan være så mangt.

I motsetning til det mange tror er ikke gutter sexmaskiner som er tent 24/7. Vi er mennesker på samme måte som dere jenter. Behandle oss som det.

Ok ja det forstår jeg. Han er en veldig stressa gutt da det vet jeg, pga eksamen og slikt og han har store planer for fremtiden. Men nå er jo eksamen(skriftlig) over da, tenkte han ville feire med litt sex da!! -.-

Heh, jeg trodde virkelig at gutter var mer kåte enn jenter jeg?

Eller kanskje han er sammen med den andre pulevennen!

Men da kan han si ifra!! Anonym poster: ff7f230d0b287a32cd12314a38431515

Send melding til meg så svarer jeg medengang !

Haha :)Anonym poster: ff7f230d0b287a32cd12314a38431515

Lenke til kommentar

Jeg og min pulekompis hadde avtalt å møtes til helgen, men jeg avlyste pga at det ikke passet likevel,

jeg er sykt keen nå og sendte han en melding for godt over 2 timer siden for å høre om han også var det, men han har ikke svart...

Derfor lurer jeg på hva som gjør at han plutselig ikke vil ha sex?!

Anonym poster: ff7f230d0b287a32cd12314a38431515

Skjer det noe spesielt denne perioden, eller er det bare helt random. Anonym poster: ff7f230d0b287a32cd12314a38431515

Nja, det kan være ting som er i bakhodet. F.eks. eksamen, mye å gjøre, stress osv. Andre ganger frister det bare ikke. Ikke så mye å gjøre med egentlig.

Lenke til kommentar

Grunnen kan være at man er sliten, eller rett og slett ikke lyst på sex i øyeblikket. Det hadde vært rart om vi menn hadde hatt en bryter som funket hele tiden.

Men jeg kan jo si at jeg funker meget bra, hvis trygghet og forståelse ligger til grunn iforhold til sexlivet. Det blir helt feil hvis man den ene ikke klarer å slappe av, da kan lysten forsvinne. Spesiellt om den andre parten blir sur og sint under sex, da gir jeg opp

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...